البرز- عباس زارع گفت: تحقق مدیریت شهری شیشه ای یکی از اهداف دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج بوده که با رونمایی از سامانه مصوبات یک گام مهم برای تحقق این هدف برداشته ایم.

سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر کرج راه اندازی شد

عباس زارع رییس شورای شهر کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: برای نخستین بار در راستای شفاف سازی اطلاع رسانی، مدیریت شهری شیشه ای و برای ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه از مصوبات شورا، تسریع در ارجاع و اقدام مصوبات و پیگیری هوشمندانه و با همکاری سازمان فناوری  اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج لینک سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر کرج به صورت آنلاین بر روی سایت شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

وی افزود: اعضاء و کمیسیون‌ها می‌توانند برای انجام وظایف نظارتی خود به سهولت به مصوبات بر اساس موضوع دسترسی پیدا کنند و همچنین مردم به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند دسترسی لازم نسبت به رویت مصوبات شورا داشته باشند.

این مسئول در ادامه از بارگذاری دستورکارها، مصوبات، دستور جلسات، تذکرات و نطق های پیش از دستور در سامانه مذکور خبر داد وگفت: شورای اسلامی شهر کرج از ابتدا شفاف سازی و شفافیت را در دستور کار خود قرار داده بود که در این زمینه طی ۲۱ ماه گذشته تنها دو جلسه غیرعلنی برگزار شد و مصوبات آنها نیز غیرمالی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: طی این مدت و با تمهیدات اندیشیده شده شهروندان از طریق فضای مجازی قادر به استماع و مشاهده روند مذاکرات جلسات صحن علنی و کمیسیونهای تخصصی بوده اند و این نشانگر شفافیت نمایندگان مردم و تمایل به افشای اطلاعات و باور به محرم بودن مردم در تمام مسائل است.

به گفته زارع، از این پس شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شورای اسلامی شهر کرج www.shorakaraj.ir تمامی مصوبات را به صورت کامل و طبقه بندی مشاهده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.