قزوین_ سیامک اسدی گفت: پایگاه های انتقال خون قزوین در ماه رمضان فعال و پذیرای روزه داران است.

پایگاه‌های انتقال خون قزوین در ماه رمضان فعال است

سیامک اسدی سرپرست انتقال خون استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه پایگاه های انتقال خون استان در ماه مبارک رمضان فعال است، اظهار داشت: ساعات پذیرش اهداءکنندگان در ایام مبارک این ماه در مرکز تاکستان در نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و در لیالی قدر از ساعت ۲۰ الی ۲ بامداد فعال و پذیرای اهداکنندگان است.

وی افزود: ساعات پذیرش اهداءکنندگان در ایام ماه رمضان برای مرکز قزوین نیز در نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بامداد فعال است و این مرکز در لیالی قدر از ساعت ۲۰ الی ۲ بامداد نیز فعال است.

سرپرست انتقال خون استان قزوین به تحلیل آماری اهدای خون در یک ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته پرداخت و یادآور شد: در فروردین ماه سالجاری، ۴ هزار و ۳۸۴ نفر به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کرده و ۳ هزار و ۳۳۹ نفر موفق به اهدای خون شده اند که آمار مراجعه کنندگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۷/۷۴ درصدی و میزان موفقیت افراد در اهدای خون نیز با رشد ۱۲/۹ درصدی همراه است.

اسدی یادآور شد: همچنین در این مدت، یکهزار و ۹۹۵ نفر به طور مستمر خون اهدا کردهاند که آمار بانوان اهداکننده شامل ۲۰۸ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه ارسال به سایر پایگاه با رشد ۱۲/۹ درصدی و در بخش ارسال به بیمارستان های استان نیز شاهد رشد ۱۱/۶ درصدی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.