رسانه‌های مصری گزارش دادند که محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول که در بازی مقابل نیوکاسل مصدوم شده بود به بازی فرداشب لیورپول مقابل بارسلونا نخواهد رسید.

خبر بد برای لیورپول؛ صلاح به بازی بارسا نمی‌رسد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رسانه‌های مصری گزارش دادند محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول که روز شنبه در بازی تیمش مقابل نیوکاسل در لیگ برتر با ضربه به ناحیه سرش روی زمین افتاده و در نهایت با برانکارد از زمین بیرون برده شده بود، نمی‌تواند فردا سه‌شنبه در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مسابقه لیورپول و بارسلونا در آنفیلد به میدان برود.

این خبر اولین بار توسط رسانه ورزشی یلا کره در کشور مصر مطرح شده و سپس توسط رادیوی سدنا سر اسپانیا بازپخش شده است. امروز دیگر رسانه‌های اسپانیایی نیز به نقل از رسانه مصری، خبر عدم حضور صلاح در بازی روز سه‌شنبه لیورپول و بارسا را پوشش داده‌اند.

یلا کره، رسانه ورزشی معتبر مصری گزارش داده که صلاح روز دوشنبه صبح بار دیگر تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت تا پزشکان آخرین نظر را درباره امکان حضور او در بازی مقابل بارسلونا اعلام کنند ولی این رسانه مصری می‌گوید از منابع خود مطلع شده که وضعیت صلاح اصلاً به گونه‌ای نیست که احتمال چراغ سبز نشان دادن پزشکان لیورپول به او برای بازی کردن در روز سه‌شنبه بالا باشد.

در بازی رفت دو تیم در این مرحله که در استادیوم نوکمپ برگزار شد و در نهایت با پیروزی ۳-۰ یاران لیونل مسی به پایان رسید صلاح یکی از فعال‌ترین ستاره‌های لیورپول بود. صلاح بعد از بیرون رفتنش از زمین در بازی با نیوکاسل هم به خبرنگاران گفته بود باید منتظر بمانند تا روند عادی بررسی‌های پزشکی انجام شود و بعد از آن است که مشخص می‌شود او در بازی برگشت مقابل بارسا بازی خواهد کرد یا نه.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.