یک رسانه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۶۵۰موشک از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد که سامانه گنبد آهنین تنها موفق به رهگیری ۱۷۰ موشک شد.

 آمار تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر/ «گنبد آهنین» باز هم سوراخ شد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که آمار نشان می دهد پس از گذشت بیش از یک روز از تشدید اوضاع میان غزه و رژیم اشغالگر قدس در  ۳۱ ساعت گذشته بیش از ۶۵۰موشک از نوار غزه سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داده اند که این تعداد بیش از تعداد کل موشک‌هایی است که در دور قبلی درگیری‌ها به این منطقه پرتاب شده بود.


این شبکه ادامه داد که از آغاز دور کنونی تنش‌ها در حدود ساعت۱۰صبح روز شنبه تاکنون ،۶۵۰موشک از نوار غزه سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار دادند که برخی از آن‌ها در منطقه بئرالسبع فرود آمدند. بر اساس این گزارش سامانه گنبد آهنین حدود۱۷۳عدد از این موشک‌ها را رهگیری کرد و ۳۵ موشک نیز در مناطق مسکونی رژیم صهیونیستی فرود آمدند.

رونین منلیس سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر قدس تاکنون بیش از ۲۸۰ هدف در مناطق غزه را مورد حمله قرار داده و برای مدت چند روز به ویژه در منطقه غوش دان آمادگی پرتاب موشک‌های مقاومت را دارد.

این شبکه همچنین از کشته شدن چهار تن از شهرک‌نشینان صهیونیستی در مناطق مختلف در طی روز آخر درگیری ها خبر داد و اضافه کرد که چهار زخمی نیز درشرایط بحرانی در بیمارستان برزیلا تحت درمان هستند. علاوه بر این دو نفر با جراحت‌های متوسط و ۲۴ نفر با جراحت‌های جزئی گزارش شده اند. این شبکه هم چنین به درمان ۵۷نفر از شهروندان فلسطینی که وحشت زده بودند، اشاره کرد. برخی منابع تعداد تلفات رژیم صهیونیستی را ۵ نفر اعلام کرده اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.