بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت نبرد علیه غزه هنوز پایان نیافته است، یکی از رهبران حماس بلافاصله به این ادعای نتانیاهو پاسخ داد.

 ادعای نتانیاهو: نبرد علیه غزه هنوز پایان نیافته است/ حماس: نبرد نهایی تنها با بازپس‌گیری حقوق ملت پایان خواهد یافت

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، بنیامین نتانیاهو امروز دوشنبه مدعی شد نیروهای ارتش اسرائیل، طی دو روز گذشته ضربات بزرگی به جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی وارد کردند.

وی افزود: ما به بیش از 350 هدف حمله کردیم و رهبران و عناصر دو جنبش را هدف قرار دادیم و چندین برج را در غزه ویران کردیم که برای اهداف نظامی استفاده می‌شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: نبرد علیه غزه هنوز پایان نیافته و مستلزم صبر و بلوغ است و ما برای مراحل آتی آماده می‌شویم، هدف همچنان همانند گذشته فراهم کردن امنیت و آرامش برای ساکنان جنوب (شهرک‌نشینان صهیونیست) است.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم‌، سامی ابوزهری از رهبران جنبش حماس در واکنش به اظهارات و ادعاهای نتانیاهو مبنی بر ضربه زدن به مقاومت، آن را به‌تسمخر گرفت و گفت: این مقاومت بود که موفق به ایجاد بازدارندگی در برابر ارتش نتانیاهو شد و بینی آن را به خاک مالید، پیام ما این است که این دور پایان یافت، ولی نبرد و رویارویی هرگز پایان نخواهد یافت مگر آنکه حقوق ملت فلسطین بازپس گرفته شود.

طی دو روز گذشته در تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌ها و مناطق مسکونی نوار غزه، 27 شهروند فلسطینی شهید و 150 نفر دیگر زخمی شدند، اما گروه‌های مقاومت در مقابل این تجاوزات دست‌بسته نماندند و مناطق صهیونیست‌نشین به‌ویژه‌ شهرک‌های اطراف نوار غزه را با صدها موشک هدف قرار دادند که در نتیجه آن، علاوه بر  ایجاد حالتی از رعب و وحشت میان صهیونیست‌ها و فرار آنها به پناهگاه‌ها، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و 130 نفر هم زخمی و مصدوم شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.