تیم فوتبال پرسپولیس نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با قبول شکست مقابل پاختاکور ازبکستان در آستانه ثبت تلخ‌ترین حذف از مسابقات آسیایی بعد از گذشت هشت سال است.

فاصله اندک پرسپولیس با تلخ‌ترین خداحافظی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس با باخت یک بر صفر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا وداع زودهنگامی از این مسابقات داشت و از صعود به مرحله بعدی این رقابت ها بازماند.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با وجود اینکه تیمی قدرتمند از قبل داشت در امر گلزنی یکی از ضعیف‌ترین آمارها را از خود به نمایش گذاشته است. این تیم تاکنون تنها چهار گل به ثمر رسانده است تا با توجه به پنج گل خورده، تفاضل گل منفی یک را برای خود ثبت کند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که سال گذشته انواع و اقسام لقب‌های مثبت را از رسانه‌های مختلف قاره آسیا نظیر: جان سخت‌ها، گلادیاتورها، سوپرمن و جنگجو دریافت کردند امسال فاصله زیادی با این صفات داشتند.

پرسپولیس در آسیا خیلی راحت گل می‌خورد و خیلی سخت گل می‌زند تا انتقادات از سیستم تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ نیز رفته رفته شنیده شود.

منتقدان برانکو ایوانکوویچ در حالی او را متهم به اصرار بر استفاده از یک تاکتیک می‌کنند که او توانسته است با همین شیوه بازی گرفتن از بازیکنان خود دو قهرمانی در لیگ برتر بگیرد و در آستانه سومین جام هم قرار داشته باشد.

البته مسئولان پرسپولیس در حالی فشردگی بازی‌های لیگ برتر را دلیلی بر نتیجه گرفتن پرسپولیس عنوان می‌کنند که این تیم در فصل گذشته که منتهی به نایب قهرمانی سرخ‌ها در آسیا شد نیز پنج روز یک بار بازی داشتند.

با وجود این، پرسپولیس که معمولا در سال‌های گذشته رکوردهای فوتبالی ایران را در لیگ برتر و آسیا جابجا می‌کرد حالا در آستانه رکوردی جدید و البته معکوس است! پرسپولیس پس از هشت سال از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند. سرخپوشان پایتخت در فصل ۲۰۱۱ لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهار تیمی خود با کسب پنج امتیاز چهارم شد تا بدترین نتیجه تاریخ این تیم در چنین مسابقاتی ثبت شود.

پرسپولیس برای اینکه خداحافظی خود از لیگ قهرمانان آسیا را تلخ‌تر از گذشته نکند باید مقابل السد قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد تا وداع تلخ فینالیست سال گذشته کمتر به چشم اید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.