روزنامه دیلی میل انگلیس گزارش داد فرزند شاهزاده "هری" که به تازگی در کاخ باکینگهام متولد شد، می تواند در آینده هم پادشاه انگلیس شود و هم رئیس جمهور آمریکا.

تولد اولین نوزاد در جهان که هم می تواند پادشاه انگلیس باشد هم رئیس جمهور آمریکا

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین به نقل از "اسپوتنیک"، اعلام تولد فرزند "هری چارلز" شاهزاده انگلیس توجه رسانه های جهان را به خود جلب کرد، اما آنچه در این خبر بیش از همه جالب توجه است آنکه این کودک اولین نفری است که می تواند در آن واحد هم پادشاه انگلیس باشد و هم رئیس جمهور آمریکا.

روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی در این ارتباط اعلام کرد که این شاهزاده یک مورد استثنائی در خاندان پادشاهی انگلیس است.

این روزنامه گزارش داد که فرزند "هری" و "میگان" بر اساس ملیت و تابعیت پدرش، تابعیت انگلیسی دارد و همچنین این کودک که هنوز نامی برای او انتخاب نشده است، می تواند تابعیت امریکایی نیز داشته باشد؛ چراکه مادرش تابعیت آمریکایی دارد و براین اساس او می تواند کاندید ریاست جمهوری آمریکا نیز شود.

اما آنچه ممکن است تا باعث شود شاهزاده هری و میگان به دنبال تابعیت آمریکایی برای فرزند خود نباشند، این است که این اقدام آنها را در دام مالیات های آمریکا گرفتار کند. قانونی که به موجب آن تمام شهروندان امریکایی باید تمام منابع درآمدی خود چه در داخل کشور و چه در خارج آن را ابلاغ کنند.

گفتنی است شاهزاده هری ۳۷ ساله در ماه مه ۲۰۱۸ با میگان مارکل ۳۷ ساله و بازیگر سابق آمریکایی ازدواج کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.