منابع سوری از عملیات گسترده ارتش سوریه علیه گروه‌های ترویستی و خطوط کمک‌رسانی به آنها در حومه شمال غربی حماه خبر دادند.

 انتقاد شدید بشارالجعفری از آمریکا/ پاسخ موشکی ارتش سوریه به تجاوزات تروریست‌ها

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، نیروهای ارتش سوریه امروز عملیات گسترده‌ای را علیه محورهای تحرکات و اماکن استقرار گروه‌های تروریستی و خطوط کمک‌رسانی به آنها در حومه شمال غربی در پاسخ به نقض توافق منطقه کاهش تنش از سوی آنها انجام دادند.

به گزارش سانا، نیروهای ارتش، مخفیگاه‌های تروریست‌ها در شهرناز و کفرنبوده در شمال غربی شهر حماه را در پاسخ به تجاوزات مکرر آنها به ایست‌های نظامی و روستاهای اطراف با موشک هدف قرار دادند. این ضربات خسارت‌ها و تلفاتی به گروه‌های تروریستی وارد کرد و چندین مخفیگاه و سکوی پرتاب موشک و انواع مهمات و سلاح‌های آنها را منهدم کرد.

نیروهای ارتش روز گذشه نیز دامنه واکنش خود به نقض توافق منطقه کاهش و تجاوزات پیاپی آنها به مناطق امن در حومه حماه و حومه ادلب را گسترش دادند که در نتیجه آن به این گروه‌ها خسارت‌ها و تلفاتی وارد و سکوهای پرتاب موشک آنها منهدم شد.

خبر دیگر  اینکه بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد بار دیگر تأکید کرد سوریه بر  اهمیت تلاش طرف‌های متعدد برای خلع سلاح هسته‌ای و جلوگیری از گسترش آن تأکید می‌کند. وی خاطرنشان کرد ایالات متحده آمریکا بیشتر از هر طرفی معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای را نقض می‌کند و از رژیم صهیونیستی در این زمینه حمایت می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.