پس از انتشار اخباری در خصوص احضار چند مسئول شهرداری قوچان به دادسرا این موضوع توسط بازپرس شعبه یک دادسرای این شهر تأیید شد.

۳ مسئول شهرداری قوچان به دادسرا  احضار شدند

بازپرس شعبه یک دادسرای شهرستان قوچان در گفت‌وگو با قدس گفت: پیرو گزارش‌ها و تحقیقات انجام شده توسط سازمان بازرسی از شهرداری قوچان، مشخص شد برخی از مسئولان این شهرداری اقدام به برداشت خلاف قانون وجوهی از بیت‌المال تحت عنوان حق جلسات و اضافه کاری کرده‌اند.

دکتر محسن سروری ادامه داد: با مشخص شدن تخلف و گزارش سازمان بازرسی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان این گزارش را به شعبه یک بازپرسی ارجاع دادند و این بازپرسی سه مسئول شهرداری قوچان را احضار و بازجویی از آن‌ها را انجام داد.

وی گفت: مسئولان احضار شده در بازجویی‌ها اعلام کردند که قانون جدید به آن‌ها اعلام نشده است.

سروری ادامه داد: از آنجایی که دفاعیات آن‌ها بلاوجه تلقی شد، تحت ضامن معتبر آزاد شدند و نسبت به صدور قرار مجرمیت و تقاضای کیفرخواست از شعبه دو کیفری دادگاه قوچان اقدام شد که مورد تأیید دادستان شهرستان قوچان نیز قرار گرفت.

بازپرس شعبه یک دادسرای قوچان تصریح کرد: از آنجایی که شکایت‌های متعددی علیه شهرداری قوچان و بعضی از ادارات به دادستانی شهرستان ارجاع شده است، این دادستانی پیگیر حضور و بازرسی از این ادارات نیز می‌باشد که این امر بزودی محقق خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.