البرز- رئیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سرقت از منازل در البرز خبر داد وگفت: اعضای این باند چهارنفره به ۴۰ فقره سرقت در البرزاعتراف کرده اند.

دستگیری اعضای باند سرقت منازل در البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد نادربیگی صبح امروز چهارشنبه در نشستی خبری که در اداره آگاهی استان البرز برگزار شد، با اشاره به افزایش سرقت خودرو نیسان در برخی مناطق شهرستان کرج، اظهار کرد: این موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس آگاهی استان البرز قرارگرفت و با تحقیقات پلیس آگاهی استان اعضای یک باند سه نفره که سابقه دار هم بودند شناسایی و دستگیر شدند.

 وی افزود: سارقان به سرقت پنج دستگاه خودروی نیسان و ۹۰ فقره تجهیزات داخل خودرو اعتراف کردند و از این تعداد خودرو ۳ دستگاه خودروی سرقتی کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز دربخش دیگری ازسخنان خود ازدستگیری یک زن جیب بر حرفه ای در البرز خبر داد و گفت: این زن که چندی پیش از زندان آزاد شده بود به جیب بری در مترو اقدام می کرد و به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کرده است.

این مسئول در ادامه از دستگیری اعضای باند سرقت از منازل خبر داد و گفت:درپی افزایش سرقت منزل درمناطق جنوب شهرستان کرج پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس قرارگرفت و در نهایت اعضای این باند چهارنفره که یکی ازآن ها متواری شده بود در شمال کشور دستگیر شدند.

نادر بیگی با اشاره به اینکه اعضای این باند به ۴۰ فقره سرقت درالبرز اعتراف کرده اند، گفت: شیوه سرقت آنها به روش بالکن روی و تخریب درب بوده که تاکنون ۹ نفر مالباخته شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه تاکنون هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز در ادامه گفت: روز گذشته نیز سه نفراز اعضای باند سرقت منزل با ۶۰ فقره سرقت درمناطق مختلف شهرستان کرج دستگیر شدند.

نادربیگی در پایان گفت: این سارقان با استفاده ازیک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت می کردند که تاکنون ۳۲ مالباخته شناسایی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.