البرز- مدیرکل اوقاف و امر خیریه استان البرز از اجرای طرح ضیافت الهی در ۲۸ بقعه متبرکه استان البرز همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: ۵ بقعه متبرکه در ساوجبلاغ، ۹ بقعه متبرکه در طالقان، ۱۰ بقعه متبرکه در کرج، ۲ بقعه متبرکه در اشتهارد و ۲ بقعه متبرکه در نظرآباد میزبان طرح ضیافت الهی هستند.

میزبانی ۲۸ بقعه متبرکه البرز از طرح «ضیافت الهی»

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: هرساله اداره اوقاف در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی را اجرا می کند که در همین راستا امسال نیز برپایی ۲۸ خیمه معرفت را شاهد هستیم.

وی ضمن اشاره به اهم برنامه های خیمه های معرفت ویژه طرح ضیافت گفت: در این بقاع متبرکه ۳۷ کارشناس دینی مستقر هستند و علاوه بر آن در خیمه های معرفت غرفه های چندرسانه ای، کودک، گفتمان دینی، مشاورخانواده، عرضه محصولات محصولات فرهنگی و خدمات رایگان پزشکی نیز انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز ضمن اشاره به برنامه های ویژه طرح ضیافت گفت: برپایی نماز جماعت، بیان احکام و قرائت ادعیه خاص ماه مبارک، جزءخوانی قرآن و مناجات از جمله برنامه های ویژه این طرح در بقاع متبرکه است.

صالحی تصریح کرد: تکریم مقام مادران و همسران شهدا در روز ولادت حضرت خدیجه و ویژه برنامه ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه های طرح ضیافت ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جزءخوانی قرآن کریم همه روزه از ساعت ۱۶ در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار و همزمان از شبکه استانی البرز پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.