زنجان-استاندار زنجان گفت: زمینه سازی حضور جوانان در جامعه، از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است

انتخاب ۱۲ مشاور جوان برای استاندار زنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:فتح اله حقیقی  در مراسم انتخاب مشاوران جوان استاندار زنجان، با بیان این‌که انتخاب مشاوران جوان استاندار، با استناد به بیانیه گام دوم انقلاب صورت می‌گیرد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در هفت بند از بیانیه گام دوم انقلاب، اتکا بر جوانان را دستور داده‌اند و ما نیز به عنوان سرباز نظام، مکلفیم که دستورات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنیم.

استاندار زنجان با بیان این‌که زمینه سازی حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است و برگزاری انتخابات برای تعیین مشاوران جوان برای نخستین بار در کشور در این استان برگزار می شود، اظهار کرد: در همین راستا، می‌توانستیم بدون برگزاری انتخابات افرادی را به عنوان مشاور جوان انتخاب کنیم، ولی این اختیار را به خود جوانان تفویض کردم.

حقیقی ادامه داد:‌ باید افرادی به عنوان مشاوران جوان انتخاب شوند که صاحب طرح و برنامه هستند و می‌توانند کمک‌کار من باشند؛ در واقع برگزاری این انتخابات، کاری نو و جدید محسوب می‌شود و تاکنون در هیچ استانی اجرایی نشده است.

وی افزود:جوانان زنجانی بسیار متشخص هستند و زنجان، اولین استانی است که این اقدام منحصر به فرد را انجام می‌دهد
وی با تاکید بر این‌که حداقل هر دو ماه یک بار با مجمع مشورتی جوانان جلسه خواهم گذاشت، خاطرنشان کرد: این انتخابات، در عین رفاقت، زمینه را برای رقابتی سالم فراهم نمود؛ به عبارتی با برگزاری انتخابات مشاوران جوان استاندار، می‌توانیم برای سایر جوانان انگیزه‌بخش باشیم.

حقیقی خاطر نشان ساخت: این انتخابات، بصورت کاملا آزاد و دموکراتیک توسط جوانان زنجانی به معرض نمایش گذاشته شده است.
گفتنی است؛ انتخابات مجمع مشورتی جوانان استان زنجان، در سالن همایش‌های استاد روزبه زنجان با حضور حدود ۶۰۰ نفر از جوانان زنجانی برگزار شد و سرانجام از میان ۹۲ نفر از جوانان صاحب ایده، پس از برگزاری انتخابات، ۱۲ نفر به عنوان مشاوران جوان استاندار زنجان برگزیده شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.