۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 655546

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان

5هزار میلیارد تومان برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان

ما مصوبه‌ای از مجلس دریافت کردیم تا بتوانیم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را هم برای امسال انجام دهیم که همه ضرایب این همسان‌سازی را تهیه کرده و آن را اجرایی خواهیم کرد.

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان

گروه سیاسی، آرش خیلی خانه: رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان را در سال جاری اجرا می‌کنیم، گفت: دولت بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان برای این منظور کنار گذاشته است. 
محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره عامال افزایش حقوق بازنشستگان کشوری نیز با بیان اینکه بخش ثابت و 400 هزار تومانی این افزایش ها ازفروردین ماه پرداخت شده است اظهار داشت: در مورد بخش دیگر افزایش ها و ارقام متغیر نیز به همه دستگاه‌ها ابلاغ شد تا آنها بتوانند احکام کارگزینی‌شان را اصلاح کنند و ما این ماه کل آن افزایشی را که مرتبط با حقوق بازنشستگان و شاغلان دولت است به خزانه خواهیم داد، منتها مشروط به این است که دستگاه‌ها بتوانند دقیقاً میزان این افزایش را با توجه به اینکه ضرایب مختلفی برای گروه‌های حقوقی مختلف وجود دارد، طی احکامی به انجام رسانند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ما اقدام دیگری برای بازنشستگان انجام دادیم، گفت: ما مصوبه‌ای از مجلس دریافت کردیم تا بتوانیم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را هم برای امسال انجام دهیم که همه ضرایب این همسان‌سازی را تهیه کرده و آن را اجرایی خواهیم کرد.
نوبخت تاکید کرد: اقدامی دیگر برای بازنشستگان این است که همسان سازی را برای آنان در سال جاری انجام دهیم و امیدواریم این اقدام که دولت برایش حدود پنج هزار میلیارد تومان کنار گذاشته است از این ماه اجرایی شود.
نوبخت تاکید کرد: ما هم پروژه‌های عمرانی که در نظر گرفته‌ایم و قرار است در سال جاری به بهره‌برداری برسد را انجام می‌دهیم و هم با صرفه‌جویی به سمتی حرکت خواهیم کرد که تعهدات خود را نسبت به مردم و کارکنان دولت حفظ کنیم.
وی در ادامه تاکید کرد: همه ما می‌دانیم که الان در وضعیتی قرار داریم که یک حرف نادرست و قلدرمابانه از سوی رژیم آمریکا مطرح می‌شود و این در حالی است که ما یک ملت بزرگ هستیم و قطعاً ضمن اینکه بر صلح دوستی تاکید می‌کنیم زیر بار این زور نمی‌رویم. ما وظیفه داریم که در دولت شرایط را برای سخت‌تر نشدن وضعیت مردم آماده کنیم.
نوبخت تصریح کرد: از همکارانم در بخش نظارتی مطالبه می‌کنم که در ارتباط با مواردی که دولت ارز کالاهای اساسی را با قیمت ۴۲۰۰ تومان برای واردات عرضه می‌کند نباید مبانی محاسباتی قیمت ارز نیمایی یا ارز بازار آزاد باشد. پس دوستان در حوزه نظارتی باید با قدرت بیشتری عمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.