رئیس کمیته پارکور خراسان رضوی گفت: به‌زودی اردوی تیم ملی پارکور به‌میزبانی مشهد برگزار می‌شود، تاکنون مشهد میزبان اردوی تیم ملی نبوده و این نخستین تجربه استان است.

اردوی تیم ملی پارکور به‌میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی ملائکه اظهار داشت: به‌زودی اردوی تیم ملی پارکور به‌میزبانی مشهد برگزار می‌شود، تاکنون مشهد میزبان اردوی تیم ملی نبوده و این نخستین تجربه استان است، امید است پارکورکار خراسانی در این مسابقات مجدداً افتخارآفرینی کند.

وی با اشاره به مهارت پارکورکار خراسانی و امید به مدال‌آوری وی در اردوی تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی، تصریح کرد: نفرات انتخابی در این اردو به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می‌شوند، در صورت حمایت فدراسیون ژیمناستیک این رقابت‌ها با کیفیت بهتری برگزار می‌شود.

رئیس کمیته پارکور خراسان رضوی عنوان کرد: در حال حاضر ابوالفضل سمرقندی به‌عنوان تنها شرکت‌کننده از استان در اردوی تیم ملی پارکور حضور دارد و به‌طور کلی ۱۵ نفر از استان‌های مختلف کشور برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

ملائکه با اشاره به این که مشهد قطب پارکور کشور است خاطرنشان کرد: سه نفر از پارکورکاران انتخاب و در نهایت به مسابقات بعدی اعزام می‌شوند، ابوالفضل سمرقندی در صورت اجرای تمرینات خود قطعاً در این مسابقات جزو نفرات نخست تا سوم انتخاب و به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

رئیس کمیته پارکور خراسان رضوی ادامه داد: این رقابت‌ها در ماه آینده برگزار می‌شود و افراد در رده سنی بالای ۱۸ سال در این مسابقات حضور دارند، در نظر داریم با حمایت متولیان در میزبانی اردوی تیم ملی جزو بهترین‌ها باشیم و عملکرد مطلوب‌مان سبب دراختیارگیری مجدد میزبانی مسابقات باشد.

وی با اشاره به ضرورت افتخارآفرینی خراسان رضوی در رقابت‌های مذکور، ادامه داد: ابوالفضل سمرقندی تمرینات خود را به‌طور مستمر انجام می‌دهد و برای برگزاری میزبانی آمادگی کامل داریم، بر این ورزشکار سرمایه گذاری کردیم و به‌زودی نتیجه آن را شاهد خواهیم بود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.