البرز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه نوسانات بازار دادستانی را به شدت درگیر خود کرده است، گفت: در این فشار و تحریم های اقتصادی مردم باید با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و به هم رحم کنند.

مردم در شرایط کنونی اقتصادی تعامل بیشتری باهم داشته باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حاجی رضا شاکرمی صبح پنج شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه استان البرز  با اشاره به اینکه تنظیم بازار یکی از موارد حساس در جامعه است و شخصا دراین خصوص نظارت داشته ام، گفت: یک کارشناس قضایی همراه بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت شده تا درتنظیم بازار نظارت لازم را داشته باشند.

وی افزود: با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل غله استان البرز در خصوص تنظیم بازار برخی از اقلام بخصوص شکر جلساتی برگزار شده است تا در این خصوص شخصا نظارت داشته باشم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به توزیع شکر دراستان اشاره کرد وبا بیان اینکه شکر در بازار وجود دارد اما در توزیع و تحویل شکر مشکلاتی وجود دارد گفت: موضوعاتی که در سطح بازار دیده می شود بسیار وسیع است و این امکان رابه وجود نمی آورد که بر تک تک آنها نظارت داشته باشم.

شاه کرمی تصریح کرد: مواردی از جمله توزیع ناعادلانه گوشت در پایان سال دیده می شد که تخلف توزیع کننده در آن محرز بود وبه سرعت دستور بازداشت وی صادر شد.

وی اضافه کرد: موضوعات و نوسانات بازار مشغله های متعددی ایجاد کرده است و تخلفات در این خصوص حتی دادستانی را نیز به شدت درگیر خود کرده است چراکه یکی از موضوعات مهم در جامعه در حال حاضر معیشت مردم است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه در این فشار و تحریم های اقتصادی مردم نیز با یکدیگر تعامل داشته باشند و به هم رحم کنند، افزود: ضرورتی ندارد اقلامی از جمله خرما و شکر که تولید داخلی است احتکار و به مردم توزیع نکنند تا با کمبود کالای اساسی درکشور روبرو شویم.

شاکرمی در خصوص توزیع گوشت دولتی نیز گفت: ستاد تنظیم بازار مقرر کرده بود تا گوشت گرم دولتی به تعاونی فرهنگیان و سایر تعاونیها توزیع شود تا کمکی به قشرکارمندان شود اما بنده با توزیع گوشت دولتی به تعاونی کارکنان دادگستری مخالفت کردم و آن را به خانواده ه زندانیان اختصاص دادم.

وی در پایان گفت: مصوب شده  تا ۱۰ تن گوشت دولتی به خانواده زندایان توزیع شود و مبلغ آن نیز از طرف انجمن پرداخت شود چراکه این اقشار ضعیف را بایستی مورد حمایت قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.