لرستان_ مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: نظام جامع‌آماری درحوزه‌ اشتغال که مبنای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری صحیح و عملیات اجرایی مناسب باشد وجود ندارد و رشد اشتغال و بیمه‌شدگان لرستان در سال‌گذشته متاسفانه با کاهش مواجه بوده است.

رشد اشتغال و بیمه شدگان لرستان کاهش یافته است

به‌گزارش قدس‌آنلاین؛ علی‌جهانی اظهار کرد:مبلغ ١٥٠میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تعهدات ذکر شده به مقرری‌بگیران بیمه‌ی‌بیکاری در سال ٩٨مصوب شده است.

وی در ادامه‌ی سخنان خود با اشاره به اینکه حجم خدمات کوتاه‌ و بلندمدت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در سال‌گذشته بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد: نظام جامع‌آماری درحوزه‌ اشتغال که مبنای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری صحیح و عملیات اجرایی مناسب باشد وجود ندارد و رشد اشتغال و بیمه‌شدگان لرستان در سال‌گذشته متاسفانه با کاهش مواجه بوده است.

این‌مسئول ابراز داشت:  اداره کل تامین اجتماعی لرستان به‌واسطه‌ ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های گسترده در حوزه‌ی بیمه‌ای و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان استان از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور به‌عنوان اداره کل برتر انتخاب شد.

جهانی‌، افزود: رویکرد سازمان تامین اجتماعی به‌خدمات غیرحضوری و الکترونیکی برای تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به‌مردم خواهد بود و خدمات غیرحضوری سازمان نیز  تا پایان ٦ماهه اول سال‌جاری به‌رقم ٦٠عدد می‌رسد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.