خراسان شمالی-سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی دارای هشت روستای هدف گردشگری و ۲۴ منطقه نمونه ملی و استانی بوده که از این تعداد، دو منطقه نمونه ملی و ۲۲ منطقه نمونه گردشگری استانی است

مجوز ایجاد ۲۰ واحد اقامتی خراسان شمالی صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی کاظمی گفت: طی سال گذشته برای ۲۰ واحد اقامتی استان مجوز صادر شد.

وی اظهار داشت: خانه مسافر، واحدهای بوم گردی، هتل و هتل آپارتمان از جمله ۲۰ طرحی بودند که در سال گذشته برای آنها مجوز صادر شد.

وی با اشاره به صدور ۶۹ مورد موافقت اصولی اولیه برای طرح های حوزه گردشگری در سال گذشته، عنوان کرد: افزایش ماندگاری مسافران و افزایش اقامت آنان در استان از جمله اهداف اصلی ما برای اجرایی شدن این طرح ها است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی تصریح کرد: این طرح ها در راستای اشتغالزایی، توسعه واحدهای اقامتی و رونق گردشگری در سراسر استان اجرا می شود.

 کاظمی با اشاره به ظرفیت تأسیسات اقامتی استان افزود: این واحدهای اقامتی شامل مهمانپذیر، هتل، متل، خانه مسافر و اقامتگاه بومگردی با ظرفیت ۹۴۱ تخت در سطح استان به مسافران و گردشگران ارائه خدمت می کنند.

وی بیان کرد: خراسان شمالی دارای هشت روستای هدف گردشگری و ۲۴ منطقه نمونه ملی و استانی بوده که از این تعداد، دو منطقه نمونه ملی و ۲۲ منطقه نمونه گردشگری استانی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.