مهاجم پیشین آبی پوشان با اشاره به مشکلاتی که این تیم داشته است، گفت: وقتی وزارت ورزش در مدت زمان کوتاهی سه چهار بار مدیر استقلال را تغییر می‌دهد، یعنی مشکل از خود وزارت است.

منشاء مشکلات استقلال وزیر ورزش است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران در تداوم سالهای دور از قهرمانی، این فصل را هم با ناکامی در جام حذفی، لیگ آسیا و دوری از قهرمانی لیگ برتر ادامه می‌دهد.

در خصوص مسائل مربوط به این باشگاه بین کارشناسان و پیشکسوتان تعدد نظر وجود دارد و گروهی از پیشکسوتان استقلال سرمنشاء مشکلات این تیم را وزارت ورزش دانسته و تصمیمات وزیر را عاملی اصلی برای این منظور می‌دانند.

هاشم حیدری مهاجم پیشین استقلال در همین رابطه گفت: با تیم ما کاری کردند که به موفقیت‌های کوچک و زود گذر بسنده کنیم. استقلال را به قهرمان نشدن عادت دادند تا ما فکر کنیم گرفتن یک سهمیه آسیا برای ما کافی است. در حالی که نام این تیم استقلال است و چه آقایان دوست داشته باشند یا دوست نداشته باشند، سرشناس‌ترین و پر افتخارترین تیم در قاره آسیا است.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: این چه معنی می‌دهد که آقای وزیر مرتب مدیرعامل باشگاه را تغییر می‌دهد؟ اگر انتخاب‌های وزیر خوب است چرا زود به زود تغییر می‌دهد و اگر انتخاب‌ها اشتباه است چرا این اشتباه‌ها برای استقلال تکرار می‌شود؟ تکرار این اشتباهات در انتخاب مدیر برای استقلال شائبه ایجاد می‌کند که شاید تعمدا مدیرانی را برای اداره این باشگاه انتخاب می‌کنند که توانایی این کار را نداشته باشند.

وی اضافه کرد: در همین راستا باید بگویم استقلال از ابتدای فصل مقصد امروزش را انتخاب کرد. همانجایی که بازیکنان خوب حفظ نشدند و سرمایه این تیم به تاراج رفت. نباید بگوییم مدیران سابق و مدیران فعلی، همه آنها مدیرانی بودند که آقای سلطانی فر برای اداره این تیم انتخاب کرده بود و حالا باید پاسخگوی انتخابش باشد و مسئولیت آن را برعهده بگیرد.

حیدری تصریح کرد: اگر واقعاً در انتخاب مدیرانی ضعیف برای استقلال تعمدی نیست و این بضاعت مدیران کنونی ورزش در کشور است، پس مدیران ما را به دوره‌های پیشرفته مدیریت خارج از کشور بفرستید تا سر باشگاهی مثل استقلال این بلا نیاد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص فرهاد مجیدی و حضور وی روی نیمکت این تیم گفت: الان مجیدی را آورده‌اند که صدای هوادار را در این دو سه هفته پایانی بند بیاورند و آتش خشم آنها فروکش کند. مجیدی سرمایه آینده استقلال است و سوال من این است که تا کی باید تجربه سرمایه سوزی برای خاموش کردن هواداران معترض تکرار شود؟ سرمایه‌های استقلال به چه قیمتی یکی بعد از دیگری می‌سوزند و مسئولیت آن با کیست؟

مهاجم پیشین استقلال بیان داشت: مجیدی محبوب است اما آیا محبوبیت به تنهایی ضامن موفقیت در مربیگری است؟ مگر قبلاً این تجربه را نداشتیم که یک مربی جوان و محبوب اما کم تجربه را در استقلال سوزاندیم؟ مجیدی جوان است و لااقل باید کنارش مردان باتجربه و بزرگی باشند. اما روی نیمکت استقلال به جز طاهری، کنار مجیدی کدام شخص بزرگی را داریم که بتواند در بزنگاه‌ها او را کمک کند و مشورت درست در لحظه به او بدهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.