بانوی بودایی از کشور تایلند با اقرار شهادتین در حرم مطهر رضوی مسلمان شد و نام مریم را برای خود برگزید.

بانوی بودایی در حرم مطهر حضرت رضا(ع) مسلمان شد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که در دفتر مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد، بانوی ۳۲ ساله از کشور تایلند پس از سال‌ها تحقیق و مطالعه به دین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برگزید.

«اوراپان رویامیال» در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ۱۱سال پیش با همکارم که مسلمان بود آشنا شدم و زمانی که رفتارها و دعا و مناجات او را ‌دیدم گرایش زیادی برای درک بیشتر این دین پیدا کردم.

وی افزود: سال‌ها تحقیق و پژوهش درباره ادیان و فرقه‌های مختلف داشتم و در نهایت به دلیل وجود کمبودهایی در این ادیان، اسلام و تشیع را برترین و کامل‌ترین دین و مذهب یافتم و تصمیم گرفتم مسلمان شوم.

این بانوی تازه مسلمان تصریح کرد: هر دین و مذهبی را که مطالعه کردم مطالب ارزنده‌ای را به صورت پراکنده یافتم، اما تشیع، مذهبی بود که جامع‌ترین اصول در آن به تفصیل پرداخته شده بود و مسلمانان با تلاش می‌توانند به اوج معنویت و کمال برسند.

رویامیال با تأکید بر اینکه نماز زیباترین عبادت در اسلام است گفت: نماز از جایگاه والا و پر اهمیتی در این دین برخوردار است و می‌توان با جرئت گفت برجسته‌ترین و سرآمد سایر عبادت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: بارگاه منور رضوی و ماه مبارک رمضان بهترین مکان و زمان برای آغاز تولد دوباره من است و از این انتخاب خوشحال هستم و امیدوارم حقایق این دین را دریابم و در این مسیر به کمال برسم.

در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، یک جلد کلام‌الله مجید به زبان انگلیسی، جانماز و چادر، کتاب و هدایای فرهنگی به این تازه مسلمان اهدا شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.