امیرقلعه نویی در شرایطی باید تیمش را مقابل پدیده ارنج کند که مطمئن است شاگردان گل محمدی، برای کسب پیروزی به زمین می آیند.

ترکیب احتمالی طلایی پوشان مقابل پدیده

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پدیده امروز میزبان سپاهان می شود و امیدوار است با پیروزی در این مسابقه گرفتن سهمیه آسیایی را تا حدود زیادی تضمین کند ولی آنها باید برای انجام این مهم، شاگردان امیرقلعه نویی را شکست دهند که انگیزه های بسیار بیشتری برای کسب پیروزی و تعقیب پرسپولیس دارند. پس شاهد یک دیدار سراسر هجومی خواهیم بود و هر دو تیم به پیروزی می اندیشند. این یعنی امیرقلعه نویی با ترکیب ۱-۴-۱-۴ بازی خواهد کرد.

خط دروازه؛ بدون تغییر 
پیام نیازمند انتخاب تمام دیدارهای امیرقلعه نویی بوده است و در مقابل پدیده هم غیر از این نخواهد بود.

خط دفاعی: بازگشت سیاوش 
در خط دفاعی اما سیاوش یزدانی پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه غیبت به ترکیب بازخواهد گشت و در کنار پورقاز بازی خواهد کرد. پست دفاع راست با محمد ایران پوریان پر خواهد شد و در سمت چپ خط دفاعی هم سعید آقایی بازی خواهد کرد.

خط هافبک؛ ادامه حضور مسلمان 
در پست هافبک تدافعی مثل همیشه مهدی کیانی انتخاب اول امیرقلعه نویی در بخش میانی میدان است. یک خط جلوتر اما به دلیل مصدومیت کومان و عدم آمادگی صد در صدی او، محسن مسلمان بازی خواهد کرد که در مقابل ماشین سازی هم نمایش خوبی داشت و محمد کریمی هم زوج او خواهد بود.

مثلث هجومی؛ مثل همیشه
در نهایت سه بازیکن هجومی سپاهان استنلی کی روش در راس خواهد بود و مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده هم از چپ و راست به این بازیکن برای گلزنی کمک می کنند. 

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پدیده:
پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محسن مسلمان، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و استنلی کی روش.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.