ایلام- مرتضی دارایی گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، تجهیز و نوسازی و تکمیل طرح هایی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار ۸۰۰  میلیارد ریالی به واحدهای تولیدی ایلام

به گزارش قدس آنلاین،  و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی، دارایی با اشاره به اینکه این مقدار هزینه از محل تبصره ۱۸ لایحه بودجه ۹۷ در سال جاری به استان اختصاص یافته است، اظهار داشت: این اعتبار در قالب پرداخت تسهیلات و با همکاری و مشارکت بانک های عامل بین واحدهای صنعتی واجد شرایط توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: در قالب این تسهیلات ظرفیت تولید واحدهایی که شرایط افزایش ظرفیت را دارند اضافه می شود و واحدهای نیازمند به تجهیز و نوسازی هم از لحاظ امکانات و تجهیزات بهسازی و به روز رسانی می شوند.

دارایی با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری واحدهای در حال احداث با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد یا بیشتر از دیگر از اولویت های تخصیص این اعتبار است، یادآور شد: این تسهیلات در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات به سایت بهین یاب یا سازمان صمت مراجعه کننند، افزود:  واجدین شرایط به منظور دریافت تسهیلات باید مراحل ثبت نام خود را کامل طی نمایند. انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.