خوزستان- سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در خوزستان با حضور ۶۰ غرفه در حوزه های مختلف قرآنی در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز آغاز به کار کرد.

 گشایش سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛   آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، عصر روز شنبه ۲۱ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اهواز، برگزار شد.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه  خوزستانی ها در مقاطع مختلف حفظ و تلاوت و قرائت قرآن در کشور سرآمد هستند گفت: همین مهم نشان می دهد باید توجه ویژه ای به این استان داشت.

جوروند از فعالیت بیش از یک هزار و ۱۰۰ کانون فرهنگی مساجد در استان، روستاها و مناطق عشایری خبر داد و اظهار کرد: در منطقه خسرج ۴۰ حافظ کل قرآن داریم که باید به صورت ویژه و عمیق به آن نگاه کرد.

وی با تاکید بر اهمیت قرآن در زندگی انسان ها از اسقبال خوب از نمایشگاه قرآن و عترت گفته  ادامه داد: امسال نیز شاهد افزایش استقبال عمومی خواهیم بود.

حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه

در ادامه  این آیین علی حسین حسین زاده،  معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نمایشگاه امسال را شامل برنامه های متنوعی در ارتباط با فهم قرآن و محتوای قرآنی، خواند که با حضور اندیشمندان مختلف حوزه و دانشگاه، برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به این تنوع و اهمیت مسائل قرآنی در فرهنگ جامعه، امیدواریم که نمایشگاه امسال، مورد استقبال مردم، به خصوص جوانان قرار گیرد.

برنامه نمایشگاه

لازم به ذکر است، در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان امسال، ۶۰ غرفه در حوزه های مختلف قرآنی حضور دارند.

برای نخستین بار همزمان با برگزاری نمایشگاه  قرآن و عترت در خوزستان، غرفه ای نیز در نمایشگاه بزرگ قرآن کریم تهران به استان خوزستان اختصاص داده شده است.

نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از  تاریخ ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در اهواز، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی خوزستان پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.