البرز- رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز گفت: یکی از افتخارات این هیات ورزشی تلاش در زمینه توسعه همگانی و فرهنگی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی بوده است.

برای توسعه همگانی وفرهنگی موتورسواری و اتومبیلرانی تلاش می‌کنیم

اردشیر درویشی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه امیدوارم امسال همچون سالهای گذشته سال درخشانی برای موتورسواران و اتومبیلرانان استان البرزدر عرصه های ملی و فراملی رقم بخوردگفت: تلاش این هیئت اجرای برنامه ها در دو بعد  همگانی وقهرمانی است.

وی به برگزاری اولین دوره مسابقات چندجانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم "جام رمضان " دربیستم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت:  این رویداد با حضور بیش از پنجاه شرکت کننده از استانهای  مختلف کشور در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

درویشی تصریح کرد: این رقابت در کلاس های منفی ١٥٠٠ آقایان و بانوان، مثبت ١٥٠٠ آقایان و بانوان، کلاس آزاد، کلاس جانبازان و معلولان و در دو بخش بانوان و  آقایان و آزاد به انجام رسید.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز بیان کرد: هفته گذشته نیز اولین مرحله مسابقات تورینگ و سافاری کشور با حضور بیش از ۸۰ خودرو از سراسر کشور به میزبانی کرج ودر مسیر البرز به اصفهان برگزار شد.

وی با قدردانی از همراهی اداره کل ورزش وجوانان و همکاران خود در هیئت استان گفت: همانند سال های گذشته برنامه های متنوعی برای توسعه اتومبیلرانی وموتورسواری تدوین شده که بر طبق تقویم ورزشی به انجام می رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.