۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 656057

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه به خاطر حذف از لیگ قهرمانان ضرر مالی زیادی را متحمل شد.

گرشاسبی: استرس و عدم تمرکز مشکل فعلی پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی که برای تماشای دیدار شب گذشته پرسپولیس و ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود درباره این دیدار گفت: استرس و فشار زیادی روی بازیکنان بود و این مسئله اجازه نداد آنها بازی خوب خودشان را ارائه دهند. هواداران زیادی به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا بعد از بازی جشن قهرمانی بگیرند و شاید این مسئله استرس زیادی در بازیکنان ایجاد کرده بود که مبادا شرمنده تماشاگران نشوند. پرسپولیس شایسته پیروزی بود و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. از طرفی تیم حریف هم سعی زیادی داشت نبازد و خیلی بسته بازی می‌کرد. الان هم اتفاقی رخ نداده و با یک مساوی هم می‌شود در جم، جشن قهرمانی گرفت.

به ورزشگاه رفتم تا در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیریم
وی در پاسخ به این سوال که گویا خیلی دوست داشت در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کند چرا که نیمی از این مسیر در دوره مدیریت او طی شد، عنوان کرد: بله من برای شادی کردن در کنار هواداران به ورزشگاه رفتم که متاسفانه قسمت نشد که قهرمانی پرسپولیس در این بازی قطعی شود. من خودم را سرباز هواداران می‌دانم و تا زمانی هم که بودم سعی بر این بود تا دل آنها را با کسب موفقیت‌های بیشتر شاد کنیم. در این مسیر دست به دست هم دادیم تا موفق باشیم. از سال ۹۴ در باشگاه پرسپولیس بودم و خوشحالم در این ۴ سال پرسپولیس موفقیت‌های بزرگی بدست آورد و همین که مردم هر جا ما را می‌بینند ابراز محبت می‌کنند از هر چیز دیگری برایم ارزشمندتر است.

بازیکنان پرسپولیس استرس دارند
گرشاسبی درباره اینکه فکر می‌کند عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در چند هفته اخیر چه بوده و آیا این موضوع به مسائل مالی ربط دارد یا نه؟ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در تیم وجود داشته باشد. مهمترین عامل از نظر من عدم تمرکز بازیکنان در هفته‌های اخیر است که مانع نتیجه‌گیری‌شان شده است. در حال حاضر پرسپولیس نیاز به آرامش دارد تا سومین قهرمانی‌اش را تکرار و بعد از آن برای حضور در فینال جام حذفی با سپاهان رقابت کند.

قرار بود مهاجمی بهتر از منشا جذب شود
مدیرعامل پیشین پرسپولیس  در مورد واکنش‌های منفی هواداران نسبت به بودیمیر و حرکاتش در زمین و همچنین جذب این بازیکن به جای گادوین منشا، یادآور شد: در مورد بودیمیر و جذب این بازیکن نظری ندارم چرا که در دوره مدیریت من این اتفاق رخ نداد و هیچ صحبتی هم در مورد حضورش در پرسپولیس در آن زمان نشده بود. فقط با برانکو صحبت این بود که اگر منشا نتواند انتظارات را برآورده کند جای خود را به مهاجم بهتری بدهد. حالا اینکه بودیمیر این شرایط را دارد یا نه را کارشناسان باید تشخیص دهند. در این مورد باشگاه هم تابع نظر سرمربی تیم بود چرا که در پرسپولیس برانکو تصمیم گیرنده نهایی در مورد مسائل فنی است.

برای باشگاه ۳ میلیون دلار درآمدزایی داشتیم
گرشاسبی راجع به انتقاداتی که متوجه او در مورد بالا بردن رقم قرارداد برخی بازیکنانی است تصریح کرد: بازیکنان تیمی که با دو پنجره بسته و کمبود بازیکن تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش می‌رود شایسته تقدیر هستند. به این خاطر هم قرارداد تعدادی از بازیکنان که شایستگی زیادی داشتند افزایش پیدا کرد و قرارداد برخی که روند نزولی داشتند کاهش یافت. باید از بازیکنی مثل بیرانوند که آن ضربه سر ژاوی را در دقیقه ۹۰ بازی مهار می‌کند و تیم را به فینال لیگ قهرمانان می‌برد به نوعی تقدیر شود. ضمن اینکه پیشنهادات زیادی داشت و باید به نوعی حفظش می‌کردیم. شما این را هم در نظر بگیرید که تیمی که ما در دست داشتیم توانست ۳ میلیون دلار از لیگ قهرمانان برای باشگاه درآمدزایی داشته باشد که در تاریخ باشگاه بی‌سابقه بود.

صعود به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان خیلی از مشکلات را حل می‌کرد
وی با بیان اینکه پرسپولیس بابت حذف از لیگ قهرمانان ضرر مالی زیادی متقبل شد، ادامه داد: این فصل تیم نتوانست از گروهش صعود کند. در شرایطی که در لیگ قهرمانان مزیت بزرگ این است که شما هر بردی بیاوری، هر بازی که میزبان و میهمان باشی و از گروه‌ صعود کنی و راهی مرحله بالاتر شوی پاداش‌های جداگانه به یورو می‌گیری که در شرایط فعلی جامعه بسیار ارزشمند است اما متاسفانه پرسپولیس در این دوره از بازی‌ها ناکام ماند و این ناکامی از نظر مالی ضرر زیادی به باشگاه وارد کرد. خیلی از مشکلات مالی باشگاه در فصل آینده می‌توانست با صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان حل شود که این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در فصل آینده لیگ قهرمانان شاهد موفقیت دوباره پرسپولیس باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.