همدان- استاندار همدان در حکمی مجید درویشی را که قبلا در سمت معاون اقتصادی و مالی شهردار همدان مشغول به خدمت بود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سیاحتی علیصدر همدان معرفی کرد.

مدیرعامل جدید شرکت سیاحتی علیصدر همدان معرفی شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قبل از معرفی مجید درویشی با حکم انتصاب استاندار همدان؛ حمیدرضا یاری چند سالی مسئولیت این حوزه کاری را در همدان بر عهده داشت.  

معاون عمرانی استاندار همدان در مراسم معرفی درویشی به این سمت اظهار کرد: به دلیل شرایط خاص مالی که پیش‌روی نهاد ها قرار دارد هرمسئول یا مدیری باید مجموعه خود را بیش از گذشته با تدبیر مدیریت کند. همه مدیران باید پاشنه ور کشیده در خدمت مردم باشند و ابایی از خدمت نداشته باشند.

 محمودرضا عراقی افزود: استاندار همدان برای توسعه فعالیت‌های شرکت سیاحتی علیصدر همدان  و افزایش توانایی و قدرت جذب گردشگر این زیر ساخت گردشگری طبیعی در همدان که آوازه جهانی هم دارد برنامه‌ریز خاص دارد.

وی  با اشاره به تاثیر ویژه رسانه‌ها در برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان اظهار کرد: شرکت سیاحتی و گردشگری علیصدر با  ظرفیت‌های ویژه ای که دارد می‌تواند آمار جذب گردشگران را در استان افزایش داده به رونق اقتصادی گردشگری همدان بیش از گذشته کمک کند که باید برنامه‌ریزی مدیریت شده و راهبردی برای آن اجرا شود.

در این مراسم از زحمات حمیدرضا یاری تقدیر و مجید درویشی که سابقه خدمت در شهرداری همدان و شهرداری های استان را به عنوان شهردار و معاون شهردار داشته؛ به عنوان مدیر عامل جدید شرکت گردشگری علیصدر همدان معرفی شد.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.