همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ماه قبل بیش از ۵۹۴ هزار تن کالا توسط ناوگان بار استان همدان حمل شده است.

۵۹۴ هزار تن کالا در استان همدان جابه جا شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مصطفی پناهنده با اشاره بر اینکه ۱۲ هزار راننده در حوزه حمل بار استان همدان فعالیت دارند،  اظهار کرد: برای جابه جایی این مقدار کالا ماه پیش، راهداری استان با همکاری شرکت‌های حمل بار ۳۶ هزار و ۴۶۲ بارنامه صادر کرده است.

وی افزود: رانندگان قشری زحمتکش و حامی نظام هستند و  راهداری با هماهنگی و بررسی وضعیت هزینه‌ها به خواسته رانندگان توجه کرد و اکنون کرایه‌های حمل بار بر اساس مسافت و تناژ محاسبه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: افزون بر آن برای حمایت از رانندگان بار طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان و همسرانشان مرداد ماه سال پیش آغاز وتا  نیمه مرداد امسال ادامه دارد.

وی بیان کرد: طبق قوانین جاری کشور حمل بار و کالا بدون بارنامه ممنوع است و  برای نظارت بر فعالیت رانندگان حوزه بار و پیشگیری از هر نوع سوء استفاده از صدور  بارنامه و بار؛ گشت های نظارتی و کنترل بار و بارنامه در استان فعال است. همچنین اقدام‌های نظارتی و کنترلی راهداری با همکاری پلیس راه برای پیشگیری از فرار بار در استان را افزایش دادیم.

پناهنده اکثریت بارحمل شده توسط ناوگان باری استان همدان را سیمان، نفت و گاز، بنزین، کلینکر، سیب زمینی، گندله آهن، گندم، کنسانتره، شمش نام برد و اظهار کرد:  رانندگان استان همدان در غالب  ۱۰۰ دستگاه خودرو به  مناطق سیل زده اعزام  و به هموطنان خود کمک کردند.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.