خوزستان- برطرف نمودن مشکلات حوزه آبرسانی روستاهای بخش مرکزی و خنافره درجلسه بررسی مشکلات آب شرب در دستور کار قرار گرفت.

مشکلات آب شرب روستاهای شادگان بررسی شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از شادگان جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستاهای بخش مرکزی و خنافره در محل فرمانداری شادگان به ریاست مهندس حاجیان فرماندار شادگان  و با حضور ناصری نژاد مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، هوشنگ مهدی کرتلایی بخشدار مرکزی شادگان، شاوردی بخشدار خنافره، یوسفیان رئیس اداره آب شهری شادگان، عساکره رئیس آب روستایی برگزار شد.

برطرف سازی  مشکلات حوزه آبرسانی با توجه به شروع فصل گرما و نیاز مبرم مردم به تامین آب شرب  بویژه در ماه مبارک رمضان، تعهد ادارات آب شهری و روستایی بمنظور تبدیل آب روستای مسیر شمالی از روستایی به شهری در اسرع وقت، پیگیری نصب مخازن هوایی آب روستایی فیه شاورری و سالمی بخش خنافره  و... از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

همچنین  بعد  از این جلسه ،فرماندار شادگان و مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و کارشناسان مربوطه  از لوله ۴۰ اینچ از سمت بندر امام (ره) بازدید  میدانی داشتند که با توجه به نظریه های کارشناسی مقرر شد: لوله اتصالی ۸  به ۴۰ اینچ از سمت بندر  امام به ۲۰ اینچ تبدیل شود که با پیگیری انجام شده توسط نماینده شادگان قرار شد سازمان آب و برق کار عملیاتی آن را طی ۱۰ روز آینده انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.