مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از افزایش قیمت پسماندهای قابل بازیافت در ایستگاه‌های مبادله پسماند خشک خبر داد.

افزایش قیمت پسماندهای قابل بازیافت مشهد
به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل کریمیان در این خصوص بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها در بازار و پیرو درخواست بسیاری از شهروندان جهت تغییر و هماهنگی قیمت‌ها در این ایستگاه‌ها با بازار، مقرر شد قیمت اقلام قابل بازیافت تا چهار برابر نسبت به قبل افزایش یابد.
وی افزود: البته مهم‌ترین هدف ما در این مسیر تغییر در رفتار و یا اصلاح فرهنگ است و اینکه شهروندان بنابر وظیفه شهروندی خود اقدام به تفکیک زباله‌های قابل بازیافت و تحویل مجزای آنها کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در خصوص چگونگی اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص افزایش قیمت اقلام قابل بازیافت گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال حرف "G"و یا کلمه "قیمت" به شماره ۳۰۰۰۸۲۲۸، لیست قیمت‌های جدید مبادله اقلام بازیافتی در ایستگاه‌های سطح شهر را از این سامانه پیامکی دریافت کنند.
وی تصریح کرد: این سازمان آمادگی کامل دارد تا با بهره‌گیری از پیشنهادات شهروندان به خصوص متخصصان این حوزه، از روش‌های نوین در این زمینه استفاده کنند.
کریمیان با اشاره به برگزاری استارت آپ بیان کرد: این برنامه در سال جدید با مساعدت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و با بهره‌گیری از گروه‌های دانشجویی جوان و دانشگاه‌های شهر مشهد اجرا شد که خوشبختانه نتایج آن رضایت‌بخش و قابل تامل بود.
وی همچنین به طرح سیمپ اشاره کرد و گفت: این طرح به زودی در منطقه ۹ مشهد به صورت پایلوت اجرا خواهد شد که طی آن شهروندان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن موبایلی هوشمند درخواست جمع‌آوری پسماند خشک خود را داشته باشند و خودروهای ویژه این طرح در کوتاه‌ترین زمان با مراجعه به درب منزل اقدام به جمع‌آوری می‌کنند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.