خوزستان- جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان خوزستان گفت: لازم است که خسارات منازل و هم خسارات کشاورزی به صورت جامع برای همه مناطق سیل زده در نظر گرفته شود.

 شیوه پرداخت خسارت سیل زدگان تسهیل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ کیامرث حاجی زاده روز سه شنبه در کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص قرارگاه بازسازی و نوسازی استان در استانداری خوزستان اظهار داشت: منابع استان خوزستان از اواخر آذر ماه ۹۷ درگیر سیلاب بوده که موجب شد شهرهای شمالی و شمال شرق استان نیز درگیر این موضوع شوند.

وی توضیح داد:  به عنوان مثال سیلاب در مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، ایذه در مناطق شهری و روستایی  و پس از آن هم در شهرستان های شمالی، جنوبی و جنوب غرب مثل دزفول، شوش، گتوند، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه، کارون، اهواز، باوی، شادگان، آبادان و خرمشهر درگیر کرده است و حتی بعضی از روستاهای ما در اندیمشک و  باغملک  هم دچار سیلاب شده اند.

جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی تاکید کرد: لازم است که هم خسارات منازل(لوازم خانگی و مسکن) و هم خسارات کشاورزی به صورت جامع برای همه مناطق سیل زده  و خسارت دیده در نظر گرفته شود.

وی افزود:  دستگاه های متولی هر چه سریعتر نسبت به پرداخت خسارات اقدام کنند و در این زمینه تلاش کنیم که حقوق افراد سیل زده ضایع نشود و کسی از قلم نیفتد.

حاجی زاده بیان کرد:  دستگاه ها متولی سعی کنند شیوه پرداخت خسارات را برای مردم تسهیل کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.