همدان- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس استان همدان در روزهای اخیر موفق به کشف چهار کامیون مسروقه با پلاک جعلی شده است.

پلیس همدان کامیون مسروقه با پلاک مخدوش را کشف کرد

 به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح  اظهار کرد: پلیس همدان با دریافت  گزارش مبنی بر واقع شدن سرقت یکدستگاه کامیون  بررسی نحوه سرقت و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار داد و تحقیقات فنی پلیس منجر به شناسایی یکی از افراد دخیل در سرقت شد.

وی گفت: تحقیقات میدانی و رصد سارقان توسط پلیس ادامه داشت تا  سارق در تهران شناسایی و بررسی سوابق وی مشخص کرد که سابقه دار بوده و با چند مشخصه جعلی هم سابقه کیفری دارد پلیس مخفگیاه سارق را شناسایی و وی را دستگیر کرد.

وی افزود: سارق در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، علاوه بر سرقت یک دستگاه کامیون از همدان، به سرقت سه دستگاه کامیون دیگر از استان اصفهان و اراک وفروش کامیون ها در یکی از  استان‌های غربی  اعتراف کرد.

سردار کامرانی‌صالح تصریح کرد: پلیس هم  خریدار کامیون‌های مسروقه  و سارق را دستگیر و کامیون‌های سرقتی که بدون پلاک و ارکان  اصلی خودرو باستفاده می شد را کشف کرد.

وی افزود: ارزش کامیون‌های کشف شده ۲ میلیارد تومان است ؛کامیون‌ها به صاحبان  آن بازگردانده شده و متهمان هم به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.