مربی تیم دوچرخه سواری جوانان خراسان رضوی از کسب ۳ مدال طلا در لیگ دوچرخه سواری کشور توسط ورزشکاران خراسانی خبر داد.

کسب ۳ مدال طلا  توسط دوچرخه سواران خراسانی در لیگ دوچرخه سواری کشور

 محمد خدیوزاده در گفتگو با قدس آنلاین از کسب ۳ مدال طلا و یک برنز توسط تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی در لیگ کشور خبر داد و گفت: سطح این دوره از رقابت ها به دلیل حضور ورزشکاران تیم ملی بسیار بالا بود.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها ۱۵ تیم با ۵ یا ۶ دوچرخه سوار شرکت کردند، اضافه کرد: در حال حاضر سه نفر از دوچرخه سواران خراسان رضوی از جمله داوود محمدآبادی، عماد و امیر محمدی از سه سال گذشته تاکنون عضو تیم ملی هستند.

مربی تیم دوچرخه سواری جوانان خراسان رضوی درخصوص عمده مشکلات این ورزش در استان بیان کرد: نبود اسپانسر و عدم تبلیغ برای این رشته از جمله مهم ترین مشکلات محسوب می شوند زیرا مشکل اول سبب شده در هزینه اعزام ورزشکاران به مسابقات دچار مشکل شویم و موضوع دوم نیز سبب شده نتوانیم استعدادیابی را انجام داده و تعداد ورزشکاران این رشته را افزایش دهیم.

خدیوزاده با ابراز خرسندی نسبت به عصویت دوچرخه سواران خراسان رضوی در تیم ملی این رشته در دو ماده سرعت و جاده، متذکر شد: در ماده سرعت پیست دوچرخه سواری تجهیز شده در مشهد ساخته و آماده بهره برداری است، البته در ماده جاده نیز با همکاری خانواده ورزشکاران و مربیان موفق شدیم اسکورت لازم دوچرخه سواران در مسابقات جاده ای را داشته باشیم.

وی سن استعدادیابی برای دوچرخه سواری را ۱۰ تا ۱۵ سال دانست و اضافه کرد: اگر تبلیغات مناسب و مستمر انجام شود، بی تردید خانواده ها بیشتر با ورزش حرفه ای دوچرخه سواری آشنا می شوند و استعدادیابی نیز به درستی انجام می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.