قزوین_ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور استادشاکرنژاد در این استان خبر داد.

محافل انس با قرآن کریم در قزوین برگزار می شود

علی عظیمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: طرح ضیافت الهی یکی از طرح‌های ویژه و موفق سازمان اوقاف و امور خیریه کشور محسوب می شود که برنامه های فرهنگی و مذهبی مختلفی در این طرح دنبال می شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه این طرح هر سال در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می شود، استان قزوین نیز از میزبانی آن بی نصیب نیست.

عظیمی یادآور شد: از جمله برنامه های طرح ضیافت الهی می توان به برنامه‌هایی در قالب حضور مبلغان اعزامی و بومی برای اعزام به بقاع متبرکه،برگزاری محافل جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه و محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین‌المللی اشاره کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه ۱۷ محفل انس محوری در شهرستان‌های قزوین، البرز، تاکستان، بوئین‌زهرا، محمدیه برگزار می‌شود، گفت: استاد حمیدشاکرنژاد مهمان ویژه در طرح ضیافت الهی است که از روز پنجشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه این محافل آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: مسجدحضرت ابوالفضل(ع)شهرستان البرز بعداز نماز ظهر و عصر ، بقعه چهارانبیاء(ع) قزوین در ساعت ۱۸  و مسجدامام حسن مجتبی(ع) تاکستان از ساعت ۲۱:۳۰ شب به عنوان محل های برگزار کننده  برگزار کننده اولین محافل محافل انس با قرآن کریم در استان قزوین پیش بینی شده است.

عظیمی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسبی برای آشنایی انسان با آموزه های قرآنی و دینی است و بهار قرآن، ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.