۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 656429

سون هیونگ مین، ستاره اهل کره جنوبی باشگاه تاتنهام به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد و در مراسمی جایزه خود را دریافت کرد.

سون بهترین بازیکن فصل تاتنهام شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جایزه بهترین بازیکن فصل تاتنهام به سون هیونگ مین، ستاره اهل کره‌جنوبی این تیم تعلق گرفت. تاتنهام امسال موفق شد در لیگ برتر انگلیس رتبه چهارم را بدست آورده و در نتیجه سهمیه حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را به خود اختصاص دهد. ولی شاگردان مائوریسیو پوچتینو امسال بزرگترین درخشش خود را در لیگ قهرمانان داشتند و به شکلی غیرمنتظره و دراماتیک موفق شدند به فینال رقابتها راه یابند.

مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن فصل تاتنهام بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر اجرا می‌شد ولی چون سون به دلیل محرومیت در این بازی حضور نداشت بعد از بازی از تونل استادیوم تازه‌ساز تاتنهام وارد زمین چمن شد تا جوایز خود را دریافت کند.

تاتنهام آخرین بازی خود مقابل اورتون را با تساوی ۲-۲ به پایان رساند تا با ۷۱ امتیاز در رتبه چهارم قرار بگیرد و با این رتبه به کار خود در لیگ برتر پایان دهد. سون بعد از ورود به زمین چمن استادیوم تاتنهام ابتدا جایزه بهترین گل فصل تاتنهام را به خاطر گل زیبایی که روز ۲۴ نوامبر در جریان پیروزی ۳-۱ تاتنهام مقابل چلسی به ثمر رسانده بود دریافت کرد.

سپس نوبت به جایزه اصلی یعنی جایزه بهترین بازیکن فصل تاتنهام رسید که به سون اهدا شد. اما این پایان شب پرجایزه ستاره کره‌ای نبود چرا که او جوایز بهترین بازیکن جوان فصل و جایزه بهترین بازیکن فصل از نگاه هواداران را هم به خود اختصاص داد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.