برخی سپرده گذاران موسسه منحله بدرتوس که در قالب موسسه کاسپین ساماندهی شده است روز سه شنبه برای رسیدگی به دریافت مطالبات خود به استانداری خراسان رضوی مراجعه کردند.

تجمع سپرده گذاران موسسه منحله بدرتوس مقابل استانداری خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ؛ یکی از سپرده گذاران گفت: آخرین واریزی موسسه کاسپین به حساب سپرده گذاران موسسات منحله زیر مجموعه آن اسفند پارسال بود و قرار شد این پرداختها به سپرده گذاران بدرتوس نیز تعلق گیرد که تاکنون این وعده عملی نشده است.

حمید طالبی افزود: طی آخرین پرداختها، سایر سپرده گذاران مبالغی را دریافت کرده اند و به سپرده گذاران بدرتوس نیز کارت بانکی داده شد اما کارت ها مسدود می باشد و مسئولان موسسه کاسپین در استان اعلام کرده اند هنوز واریز مبالغ به حساب سپرده گذاران بدرتوس ابلاغ نشده است.
بر اساس اعلام سپرده گذاران موسسه منحله فرشتگان، موسسه اعتباری کاسپین در آخرین پرداختی خود تا مبلغ 10 میلیارد ریال از بدهی سپرده گذاران موسسات تشکیل دهنده اش همچون فرشتگان را پرداخت کرده اما سپرده گذاران موسسه منحله بدرتوس از این پرداختها مستثنی بوده اند.
موسسه اعتباری کاسپین سال 1394 در چارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونیهای اعتباری از تجمیع تعاونیهای اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا (س) مشهد، بدر توس و پیوند شکل گرفت.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.