لپ تاپ های جدید  ThinkPads با تاکید بر سبک بودن برای جذب کارگران و جوانان در کسب و کار کوچک و متوسط ساخته خواهد شد.

Lenovo در حال ساخت لپ تاپ اقتصادی برای جوانان و کارگران

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در رویداد مطبوعاتی Accelerate Lenovo  یک کامپیوتر قابل شارژ و هدست AR / VR توجه عموم را به خود جلب کرد، اما یک خانواده جدید لپ تاپ نیز امروز از طرف Lenovo  اعلام شد که احتمالا برای مدت کوتاهی بر روی پایین رده های این شرکت بیشتر تمرکز خواهد شد. ترکیب ThinkPad با طراحی برخی از شرکت های بزرگ طراحی جالب یکی دیگر از لپ تاپ های رایج Lenovo را به وجود آورده است، مجموعه ThinkBook به صراحت برای کارگران جوان تر که نیاز به ضروریات کسب و کار دارند طراحی شده است.

اولین ThinkBooks ها -  مدل های13s و 14s - نام دارند تا یک نقطه شیرین بین ایجاد و تفریح ​​را تجربه کنند، کسب و کارهایی که با هر نسلی از کارگران می توانند از سر و صدا به نسل جوان نگاه کنند و درخواست تجدید نظر واحدهای جدید را در این موارد در پی داشته باشد.

قیمت ThinkBooks در شروع کمی بیش از 700 دلار، وزن حدود 3 پوند (برای مدل 14 اینچ) و از آلومینیوم و منیزیم ساخته شده است. نمایشگر Full HD 1080p آن تنها یک قاب 5 میلیمتری دارد و میتواند به لطف یک لولا تا 180 درجه زاویه داشته باشد. یک حسگر اثر انگشت نیز در دکمه قدرت تعبیه شده است.

ThinkBooks ارائه دهنده نسل هشتم پردازنده های اینتل با 8GB یا 16GB حافظه و گرافیک اختصاصی AMD Radeon 540X (استاندارد در 14s، اختیاری در 13s)است.

 گزینه های ذخیره سازی حالت جامد شامل 256 گیگابایت درایو SATA یا 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت درایو PCIe است. 13s با گرافیک یکپارچه اینتل نیز دارای قابلیت شارژ سریع است که 80 درصد از عمر باتری را تنها با یک ساعت شارژ می کند. Lenovo ادعا می کند که عمر باتری 13s، یازده ساعت و برای 14s عمر باتری 10 ساعت می باشد. دیگر ویژگی های این محصول برای کاربران می توان به، امنیت گسسته TPM 2.0، کلیدهای اختصاصی اسکایپ و کلید های مقاوم در برابر انفجار اشاره کرد.

انتظار میرود هر دو مدل ThinkBooks در اواخر این ماه در دسترس قرار بگیرند، و قیمت گذاری مدل 13 با قیمت 729 دلار و مدل پایه 14S از 749 دلار شروع شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.