سیستان و بلوچستان- فرماندار دلگان گفت : به محض ورود تیم بنیاد برکت در شهرستان و برگزاری جلسات مختلف در معاونت اقتصادی استانداری ، فرمانداری دلگان و تهران و سپس جذب تسهیلگر بومی در منطقه ، این بنیاد با همکاری فرمانداری اقدام به تهیه یک شناسنامه اشتغال کرد.

ایجاد ۲۶۰  فقره شغل توسط بنیاد برکت درشهرستان  دلگان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: مجتبیشجاعی فرماندار دلگان گفت :  ۱۶۲ روستای زیر ۷۰ خانوار در منطقه وجود دارد که به همت تیم بنیاد برکت حدود ۴۷ روستا را تحت پوشش طرح سحاب  قرار داد، قریب به ۸۲۴ متقاضی ثبت نام کرده که در مرحله اهلیت سنجی دریافت تسهیلات  ۵۶۰  نفر و از این آمار ۴۵۴ نفر اهلیت اعتباری داشته اند که به بانک معرفی شده اند.

وی گفت : در سال ۹۷، تعداد ۲۶۰ فقره شغل در شهرستان دلگان به همت همکاران بنیاد برکت به بهره برداری رسیده است که ۵۰ شغل دام سبک، ۱۵ مرغداری بومی، ۱۰۰ شغل سوزن دوزی، ۷ شغل خرازی، ۲۵ سوپر مارکت، ۵۰ خیاطی(زنجیر دوزی و ...)، ۶ طرح بلوک زنی و همچنین ۵۶ پرونده دیگر در مرحله واریز میباشد.

شجاعی افزود:: همچنین دلگان از محل اعطای تسهیلات روستایی و عشایری جایگاه خوبی در استان دارد و تسهیلات خوبی از طریق بانکهای کشاورزی،  کارآفرینی امید ، توسعه تعاون و پست بانک به متقاضیان پرداخت گردیده است.

وی بیان داشت: همچنین برای دومین سال متوالی کمیته امداد دلگان در اشتغالزایی رتبه نخست استان را دارد .

مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان  گفت: جهت گیری شهرستان در سال ۹۸ اقتصادی و رونق تولید و حمایت از عرصه های اشتغالزایی است و به زودی اخبار خوبی در بحث اشتغال دلگان منعکس می گردد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.