سیستان و بلوچستان- امام جمعه اهل سنت سراوان در نامه ای به دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از اقدامات اخیر صورت گرفته در مبارزه با عوامل مفاسد اداری و اقتصادی و با اشاره به درخواست مردم ، ادامه تحقیقات و اقدام قاطع و سریع در برخورد با عوامل مفاسد اداری و اقتصادی را خواستار شد.

امام جمعه اهل سنت سراوان بر ضرورت مبارزه با مفاسد تاکید کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین : مولوی سید عبدالصمد ساداتی عنوان کرد:  کارآمدی دستگاهقضایی بعنوان رکن مهم نظام در مقام عمل ، موجب افزایش اعتماد عمومی است و پس از انتصاب بجا و حکیمانه آیت الله رئیسی توسط رهبر معظم انقلاب به ریاست قوه قضائیه و عزم راسخ در مقابله جدی با مفاسد موجی از امید را در مردم زنده کرد.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم سراوان  ادآور شد: تداوم عادلانه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی در صیانت از حقوق مردم و بیت المال خواسته به حق مردم استان سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان سراوان است.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند صورت گرفته افزود: ادامه تحقیقات و اقدام قاطع و سریع در رسیدگی عوامل فاسد اداری و اقتصادی و عناصر مرتبط در شهرستان سراوان و استان که زندگی رفاهی و معیشتی هزاران نفر از مردم محروم این خطه از میهن عزیزمان را هدف زیاده خواهی نامشروع و به نوعی کمک به دشمن در تحریم اقتصادی قرار داده اند را خواستاریم ، بویژه در این شرایط که دشمنان تمام توان خود را برای نا امیدی مردم از نظام اسلامی گذاشته اند.

ساداتی در این نامه بیان کرد: یقینا ملت عزیز ایران و مردم شریف و مرزداران باوفای سیستان و بلوچستان  از آن دستگاه در برخورد قاطعانه با این افراد که در بوجود آمدن بسیاری از مشکلات نقش دارند حمایت و دعای خیر خواهند کرد و نیز در این مسیر، رضایت و توفیقات الهی را شامل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.