معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این که معین های اقتصاد مقاومتی می توانند دغدغه های احزاب را در توده مردم نیز بر طرف کنند از آنها خواست در کنار اقتصاد مقاومتی باشند.

احزاب کنار اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی باشند

به گزارش قدس آنلاین، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی در اولین  نشست هم اندیشی احزاب و گروه های سیاسی معتبر استان گفت: جلسات ما باید منتج به گفتمانی بشود که خدمت رسانی به مردم را بیشتر فراهم کند.

حسن جعفری ادامه داد: با یک بررسی اجمالی مشخص می شود که برای براندازی نظام ایران در جبهه عبری و عربی  و در راس آن ها آمریکا اتحاد ایجاد شده است.

وی با اشاره به این که دشمن برای دشمنی از تمام ابزارهای خود در حال استفاده است، اذعان کرد: خواهش من از احزاب این است که واقعیت های موجود ازجمله محدودیت هایی که دشمن برای کشور ایجا کرده را بیشتر بشناسند و سعی کنند با در نظر گرفتن این مسئله جلو بروند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این که عملیات روانی دشمن بسیار شدید است، گفت: شما می بینید که ترامپ در روز ۱۹ خبر فریب و دروغ می دهد و کسی هم از او بازخواست نمی کند.

جعفری خاطرنشان کرد: بنای ما بر این است که در همه حوزه ها از جمله انتخابات مر قانون را رعایت  کنیم لذا در مسیر قانون حرکت خواهیم کرد و دغدغه ای هم نداریم لذا از عزیزان می  خواهیم در این خصوص به ما کمک کنند اما درعین حال وقتی حزبی مبحثی را طرح می کند راهکار اجرایی آن را نیز بهتر است ارائه نماید.

وی در همین راستا افزود: در حوزه کاری خودمان سعی می کنیم در راستای آمیزه های دینی اسلام حرکت کنیم و قطعا این مسئله در دستور کار ما خواهد بود همچنین انتظار داریم منشور همدلی که پیش نویس آن آمده شده را احزاب در دستور کار خود قرار بدهند تا همه ما با تمام توان خود در خدمت نظام جمهوری اسلامی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تفکر رزم  حسینی منبعث از اقتصاد مقاومتی است و در همین راستا نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی برای اولین بار در استان ایجاد شد. انتظار داریم احزاب کنار اقتصاد مقاومتی باشند لذا اول خودشان این نهاد را بشناسند و در مرحله بعد آن را بشناسانند چون اگر این اتفاق بیفتد از تحریم نگران نخواهیم بود. به طور مثال وقتی یک حاشیه نشین که معضل ایجاد کرده است را با ایجاد شرایط لازم به روستای خودش برگردانیم چه نگرانی دیگر خواهیم داست.

وی افزود: اگر حزبی خوب فعالیت کند مردم به راحتی می  توانند از آن استفاده کرده و آن را انتخاب کنند. لذا اگر احزاب راهکارها و راهبردهای خود را بهتر به مردم عرضه کنند مردم از آن استقبال خواهند کرد.

جعفری حضور احزاب استان در فضای مجازی را کم رنگ دانست و از آنها خواست که برای حضور در فضای مجازی یک طراحی ویژه تری را در دستور کار قرار دهند و از ظرفیت اطلاعرسانی این فضا بیشترین استفاده را ببرند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی در خصوص انتخابات گفت: ما رای مردم را حق الناس می دانیم بنابراین برای دنیای دیگران آخرت خود را خراب نکرده و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد.

وی با عنوان این نکته که وام دار هیچ کسی نیستیم و همه را به یک چشم می بینیم، افزود: در فضای مجازی

شدیدا سم پاشی می شود که حضور مردم  در انتخابات کمر نگ بشود اما با فهم و ادراک سیاسی بالای مردم اصلا نگران این  مسئله  نیستیم.

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.