پدیده شهر خودرو برای حضور در فصل آتی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید نتیجه مناسبی برابر ماشین‌سازی کسب کند.

پدیده شهر خودرو- ماشین سازی؛ خوان آخر آسیایی شدن از تبریز می‌گذرد

به گزارش قدس آنلاین ، رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار و تکلیف تیم‌های صعود کننده به آسیا، قهرمان لیگ برتر و همچنین تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شود.

در یکی از این رقابت‌ها که برای مشهدی‌ها از اهمیتی بالا برخوردار است قرار است تیم فوتبال پدیده شهر خودرو که از فصل آینده صرفا با نام شهر خودرو در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند به مصاف تیم فوتبال ماشینسازی تبریز در تبریز می‌رود تا تکلیف یک ‌فصل تلاش پدیده برای آسیایی شدن مشخص شود.

پدیده شهر خودرو هفته گذشته می‌توانست در مشهد کار را تمام کند و با برتری مقابل سپاهان اصفهان از سویی حضور آسیایی خود را تضمین کند و از سوی دیگر با توجه به نتیجه کسب شده در دیدار پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته آخر حتی امید قهرمانی داشته باشد و لیگ را برای مشهدی‌ها به اوج هیجان خود برساند.

اما بازیکنان پدیده شهر خودرو فردا دیداری حساس را باید پشت سر بگذارند زیرا رقیب آنها ماشین‌سازی است که سرمربی آن رضا مهاجری است که سابقه حضور در پدیده را دارد و به خوبی با شرایط این تیم آشنا است و این مسئله را در دیدار رفت مقابل پدیده شهر خودرو در مشهد نیز نشان داد و از سوی دیگر آنها شاید ترجیح بدهند برای اینکه همشهریشان یعنی تراکتورسازی آسیایی شود پدیده را شکست دهند.

ماشین‌سازی در دیدار مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان بسیار چغر نشان داد؛ آنها با حداقل نتیجه مقابل استقلال و سپاهان شکست خوردند اما پرسپولیس را در تهران متوقف کردند تا نشان دهند مقابل تیم‌های بالای جدول قرار است از پیش بازنده باشند و چه بسا اگر آنها هفته قبل موفق به شکست پرسپولیس در آزادی می‌شدند اینک سرنوشت قهرمان تغییر زیادی می‌کرد.

پدیده شهر خودرو اما قطعا می‌داند فرصتی بهتر از این برای آسیایی شدن نصیبش نخواهد شد؛ آنها در صورت برتری در این دیدار بدون توجه به نتایج سایر دیدارها آسیایی می‌شوند اما اگر شکست بخورند و یا به تساوی برسند باید منتظر سایر نتایج بمانند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.