همدان- مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در مدت ۱۰ سال ستاد دیه استان همدان با همراهی و همکاری خیران و مشاوره‌های فنی و دریاف کمک‌های بلا عوض موفق به آزادی ۲ هزار و ۸۸۴ نفر زندانی جرایم غیرعمده شده است.

 ۲۸۸۴  زندانی غیر عمد در همدان آزاد شدند

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یدالله روحانی منش گفت: ستاد دیه استان بعد از بررسی های فنی خود برای آزادی این تعدا زندانی ۱۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده اس که ۷۱ میلیاردتومان آن ناشی از گذشت شاکیان پرونده‌ها بوده است.

وی افزود: از مبلغ پرداخت شده ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام‌های قرض‌الحسنه با موعدهای بازپرداخت ۵، ۱۰ و ۲۰ ساله قرض الحسنه با حداکثر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین ۲۲ میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان آن کمک بلاعوض خیران نیک اندیش استان بوده است و در حال حاضر هم استان همدان  ۳۶۹ نفر زندانی غیر عمد دارد که در ماه گذشته هم حدود ۳۱ نفر با پرداخت بدهی در حدود ۶ میلیارد  و ۱۹۳ میلیون تومان آزاد شدند. ۳۰ نفر از افراد آزاد شده مردو یک نفر هم خانم است.

 رئیس ستاد دیه استان همدان گفت: امسال هم قبل از ماه مبارک رمضان اطلاع رسانی برای برگزاری گلریزان زندانیان غیر عمد را در استان آغاز کردیم که تاکنون مردم استان همدان ۱۷۰ میلیون تومان کمک کردند. فقط در یک مورد یک نفر ۳۵ میلیون تومان و فرد دیگری هم ۴۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

 انتهای پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.