طی روزها و ماه های آینده، تلاش های رئیس جمهور آمریکا برای متقاعد کردن ایران به منظور نشستن پای میز مذاکره افزایش خوهد یافت.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین؛ "محمد علی الحکیم" مدیرخبرگزاری "النخیل" عراق در یادداشتی اختصاصی برای قدس آنلاین نوشت: به اعتقاد من هیچ جنگی به زودی در منطقه رخ نخواهد داد؛ چراکه هرجنگی در شرایط کنونی به مثابه آتش زدن کل منطقه است.

اگر جنگی در منطقه آغاز شود، در این جنگ تر و خشک باهم خواهد سوخت و به ویژه کشورهای عربی خلیج فارس به شدت زیان خواهند دید.

به نظر من با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پایان سال جاری میلادی، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در مدت پیش رو، با ارسال میانجی و واسطه تلاش های خود برای متقاعد کردن ایران جهت مذاکره را افزایش خواهد داد.

"ترامپ" با القای این موضوع که ایران در صورت مذاکره بر آنچه می خواهد دست می باید به دنبال آن است که افکار عمومی جهان را همراه خود کند و به هر نحو ممکن مذاکراتی را انجام دهد.

دونالد ترامپ می‌خواهد با متقاعد کردن ایران برای مذاکره، حداقل در مدت باقی مانده از دوره ریاست جمهوری دستاوردی را به نام خود ثبت کند تا برای کاندیداتوری در دوره جدید از آن به عنوان دستاورد دیپلماتیک بزرگ یاد کند. چراکه او در دوسال گذشته به دلیل سیاست های اشتباهی که اتخاذ کرده حامیان داخلی خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.