قزوین_ مسئول کانون بسیج رسانه سیدالشهدا شهرستان قزوی گفت: دوره آموزش خبرنگاری مقدماتی با عنوان دوره شهید شیخ حسنی برگزاری می شود.

دوره آموزشی خبرنگاری با عنوان «شهید شیخ‌حسنی» در قزوین برگزار می شود

حسن عابدینی مسئول کانون بسیج سیدالشهداء شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان بسیج رسانه و کانون بسیج رسانه سیدالشهداء، تربیت خبرنگار انقلابی و متعهد است که از جمله برنامه های سالجاری می توان به آموزش و تقویت خبرنگاران متعهد و متخصص شهرستان قزوین و کادرسازی اشاره کرد.

وی به تقویت جریان انقلاب تاکید کرد و افزود: جریان مقابل انقلاب امروز با تمام توان و ظرفیت خود برای عملیات روانی و جنگ رسانه ای استفاده می کند و نقش جریان انقلابی در این زمینه بسیار حساس و مهم است که جریان انقلاب و تقویت اصحاب رسانه باید برای مقابله با جریان مخالف، تقویت شود.

 عابدینی از برگزاری نخستین دوره آموزشی سالجاری برای آموزش خبرنگاری در سطح مقدماتی خبر داد و مطرح کرد: این دوره عنوان دوره «شهید شیخ‌حسنی» شهید شاخص سال بسیج رسانه برگزار می شود.

مسئول کانون بسیج سیدالشهداء شهرستان قزوین با بیان اینکه در این دوره سازمان سراج همکاری و مشارکت دارد، تصریح کرد: برگزاری دوره در چهار سرفصل گزارش نویسی، خبرنویسی، مصاحبه خلاق و سوژه یابی از تاریخ ۱ تیر تا ۳۱ مردادماه پیش بینی شده است.

وی به زمان ثبت نام اشاره و اضافه کرد: تاریخ ۱۵ خردادماه سالجاری به عنوان آخرین مهلت ثبت نام پیش بینی شده است و علاقمندان برای شرکت در دوره می توانند به آدرس تلگرامی @Resanehqazvin  و یا آدرس پستی قزوین – شهرک کوثر – بالاتر از فلکه دوم- خیابان اندیشه تقاطع ابوذر جنوبی پلاک ۹ مراجعه کنند.

عابدینی هزینه ثبت نام در دوره را ۵۰ هزار تومان عنوان کرد و یادآور شد: این هزینه برای اعضاء سازمان بسیج رسانه کمتر بوده و تخفیف ۵۰ درصدی برای آنها پیش بینی شده است.

مسئول کانون بسیج سیدالشهداء شهرستان قزوین ادامه داد: برنامه های مختلفی نیز در سالجاری پیش بینی شده است و سعی داریم تا برگزاری این دوره‌ها در سال جدید استمرار داشته باشد و دوره های مختلفی از جمله دوره‌های تخصصی از جمله گزارش نویسی، سوژه یابی در رسانه، عملیات روانی در رسانه، خبرنویسی پیشرفته ونقد نویسی ویژه در این کانون برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.