خراسان شمالی-مدیر دفتر آستان قدس خراسان شمالی از جمع آوری بیش از ۱۰۰ جلد قرآن کریم مازاد در منازل برای ارسال به مناطق سیل زده خبر داد.

بیش از ۱۰۰ جلد مصحف قرآن کریم مازاد توسط خادمیاران قرآنی جمع آوری شد

محمد اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: بیش از ۱۰۰جلد مصحف قران کریم مازاد منازل, توسط خادمیاران قرآنی دفتر نمایندگی آستان قدس خراسان شمالی برای ارسال به مناطق سیل زده  جمع آوری شد.

وی افزود:  از ابتدای ماه مبارک رمضان خادمیاران کانون قرآنی این نمایندگی اقدام به جمع آوری بیش از ۱۰۰جلد قران کرده اند و همچنان این جمع آوری ها ادامه دارد.

وی شناسایی و ایجاد بانک اطلاعاتی از جلسات قرآنی سطح استان به منظور استفاده از ظرفیت آستان قدس در خصوص آموزش مربیان این جلسات و حمایت از جلسات فعال استان را از برنامه های این نمایندگی عنوان کرد.

اکبرزاده گفت: برگزاری دوره آموزش مربیان مهدالرضا (ع)برای ۲۵نفر از متقاضیان در سطح استان برای آموزش روخوانی قرآن ویژه فرزندان شش سال, از جمله فعالیتهای قرانی این نمایندگی بوده که  با هماهنگی بعمل آمده با مرکز قران کریم آستان قدس رضوی، آمادگی برگزاری دومین دوره تربیت مربی مهدالرضا در استان را داریم و در حال ثبت نام از متقاضیان هستیم.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۴ مرکز مهدالرضا(ع) در سطح استان در حال فعالیت قرآنی ویژه نونهالان هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.