قزوین_ در گزارش بسته خبری این هفته، بر بخشی از رویدادهای مهم استان قزوین مرور شده است.

ارسال سومین محموله کمک های بهزیستی برای سیل زدگان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هفته ای که گذشت استان قزوین با اخبار مختلفی در حوزه های مختلفی همراه بود.

گروه اجتماعی قدس آنلاین قزوین بنا دارد برای سهولت دسترسی مخاطبان به اخبار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان، هر هفته مهمترین اخبار این بخش در هفته گذشته را در قالب گزارش منتشر کند.

با هم بخشی از مهمترین اخبار هفته گذشته استان را می خوانیم:

سومین محموله کمک های بهزیستی برای سیل زدگان ارسال شد

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از ارسال سومین محموله کمک های بهزیستی به سیل زدگان خبر داد.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از ارسال سومین محموله کمک های بهزیستی به مناطق سیل زده خبر داد و اظهار داشت: ارزش این محموله شامل ۱۲۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی بوده که به مناطق سیل زده ارسال شده است.

کلیلک کنید: متن کامل اخبار 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه شورای اداری استان روز پنج شنبه (امروز) با موضوع معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همچنین تکریم و معارفه فرماندار قزوین در سالن استانداری با حضور جمعی از مسئولان استانی و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، منوچهر حبیبی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین معرفی شد.

کلیلک کنید: متن کامل اخبار

دوره آموزشی خبرنگاری با عنوان «شهید شیخ‌حسنی» در قزوین برگزار می شود

مسئول کانون بسیج رسانه سیدالشهدا شهرستان قزوی گفت: دوره آموزش خبرنگاری مقدماتی با عنوان دوره شهید شیخ حسنی برگزاری می شود.

حسن عابدینی مسئول کانون بسیج سیدالشهداء شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان بسیج رسانه و کانون بسیج رسانه سیدالشهداء، تربیت خبرنگار انقلابی و متعهد است که از جمله برنامه های سالجاری می توان به آموزش و تقویت خبرنگاران متعهد و متخصص شهرستان قزوین و کادرسازی اشاره کرد.

کلیلک کنید: متن کامل اخبار

۵ هزار و ۷۲ واحد مسکن مهر در قزوین تا پایان سالجاری واگذار می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از تکمیل و واگذاری ۵ هزار و ۷۲ واحد مسکن مهر تا پایان سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین روز چهارشنبه در جلسه شورای تأمین مسکن که در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به آمار تعاونی مسکن این استان اظهار داشت: ۱۲۰ تعاونی مسکن در استان قزوین وجود دارد.

حق لطفی از تکمیل و واگذاری ۵ هزار و ۷۲ واحد مسکن مهر تا پایان سالجاری خبر داد و عنوان کرد: در سال ۹۶، شاهد عدم تقاضا برای برخی از واحدهای مسکن مهر بودیم که در این راستا، با تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی تعداد ۴۲۵ واحد برای مددجویان پیش بینی شد.

کلیلک کنید: متن کامل اخبار

همایش «خدیجه مادر امت» در امامزادگان شاخص قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف قزوین از برگزاری همایش "خدیجه مادر امت" در امامزادگان شاخص قزوین خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار  قدس آنلاین اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی از جمله مراسم ویژه ای به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) برگزار می شود.

وی افزود: مراسمی با عنوان «خدیجه، مادر امت» در روز دهم ماه رمضان و با حضور اقشار مختلف مردم در ۱۳ امامزاده شاخص استان قزوین برگزار می شود که 26 اردیبهشت ماه سالجاری با وفات حضرت خدیجه (س) مصادف است.

کلیلک کنید: متن کامل اخبار

 ۷ درصد از کمک های ارسالی به مناطق سیل زده از استان قزوین بوده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:  ۷ درصد از کمکهای ارسالی به مناطق سیل زده از استان قزوین بوده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن آصفی روز سه شنبه در مراسم باران مهربانی جمعیت هلال احمر استان قزوین که با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران برای تأمین بخشی از هزینه‌های دارویی و درمانی بیماران نیازمند در حسینیه آقا سید جمال برگزار شد، اظهار داشت: از زحمات آقای سیدتقی میری برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر داریم.

وی با اشاره به کمک های مردمی در سیل اخیر افزود: در این اتفاق شاهد همکاری خوبی از سوی مردم بودیم و مردم با کمک های نقدی و غیرنقدی خود همدلی مناسبی را نشان دادند به گونه ای که در این راستا با همکاری مردم عزیز استان و خیرین، هلال احمر قزوین توانست در جمع آوری و ارسال کمک های مردمی برای هموطنان سیل زده رتبه سوم را کسب کند و ۷ درصد از کمکهای ارسال شده به مناطق سیل زده از استان قزوین بوده است.

کلیلک کنید: متن کامل اخبار

طرح شکرانه سلامت در قزوین اجرا می شود

علیرضا وارثی با بیان اینکه طرح شکرانه سلامت در ماه رمضان اجرا می شود، اضافه کرد: براساس این طرح، کارکنان ادارات از طریق اهداء ۴ رقم آخر فیش حقوقی و یا رقم های دلخواه از طریق حوزه مالی مبالغ را جمع آوری و به حساب مشارکتهای بهزیستی واریز می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح کودکان حامی بیان کرد:  در این طرح فرزندان تحت پوشش در سنین متفاوت (تولد تا ۱۸ سالگی ) توسط افراد خیرخواه، در زمینه های تحصیلی، درمانی و معیشتی مورد حمایت قرار گرفته و ماهانه مبالغی به حساب آنان واریز می کنند.

وارثی یادآور شد: طرح داوطلبین یکی دیگر از طرح هایی است که اجرا می شود و در این طرح، داوطلبان یکی از اهرم های موثر و یکی از بزرگ ‌ترین سرمایه سازمان بهزیستی و ستون اصلی آن هستند که یکی از روش‌های کمک به سازمان  فعالیت داوطلبانه است؛ به عبارتی فعالیت داوطلبانه در سازمان یکی از چند فعالیت موجود در سازمان است که  از نظر مهم بودن آن در صدر برنامه دیگر قرار دارد و دارای ارزش و اهمیت زیادی از حیث اقتصادی و سود رسانی به جامعه هدف سازمان را دارد که خیرین جامعه، جامعه پزشکان، گروه های نظام مهندسی، آموزشی فرهنگی، فنی و حرفه ای و سایر داوطلبان و سروران که در این امر خیر شرکت می کنند.

کلیلک کنید: متن کامل اخبار

قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین ۳۳۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد

محموداحمدی گفت: قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین به پرداخت بیش از ۳۳۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمود احمدی  از محکومیت عامل قاچاق موتور سیکلت در استان قزوین خبر داد.

کلیلک کنید: متن کامل اخبار

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.