با حضور استاندار، فرماندار مشهد، نماینده حوزه بخش رضویه در مجلس و امام جمعه این بخش، اتاق اصناف مشهد معین اقتصادی بخش رضویه شد.

اتاق اصناف مشهد، معین اقتصادی بخش رضویه شد

به گزارش قدس آنلاین ، با حضور استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد، رئیس اتاق اصناف مشهد و نماینده حوزه فریمان، سرخس و بخش رضویه در مجلس شورای اسلامی توسعه اقتصادی- فرهنگی بخش رضویه به اتاق اصناف مشهد سپرده  شد.

در این جلسه علیرضا رزم  حسینی گفت: مدل مثلث اقتصادی کار جدیدی است که مجموعه ای متخصص اعم از تولید بازرگانی و فروش تحت عنوان اتاق اصناف قرار است آن را در بخش رضویه آن هم دواطلبانه انجام دهند.

وی با بیان اینکه هدف از مدل اقتصاد مقاومتی توانمندسازی و ایجاد شغل پایدار است، افزود: خوشبختانه الگوی کاری ما کاملا مشخص است و نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی تمام حوزه ها را پیگیری و نظارت می کند. 

در ادامه علی رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: اتاق اصناف بر اساس تجربه خود و فرصت خوبی که در بخش رضویه وجود دارد می تواند توانمند سازی منطقه را بر عهده داشته باشد و محصولات تولیدی مردم را به خوبی درمشهد عرضه کند لذا در همین راستا مذاکراتی با اتاق اصناف  داشتیم  و قرار بر این شد اتاق اصناف محور اقتصادی  بخش رضویه را بر عهده بگیرند.

گفتنی است در راستای اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان تاکنون 60 معین اقتصادی توسعه اقتصادی بخش های مختلف استان را برعهده گرفته اند.

منبع : ایلنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.