احتمالات از این دست است که Galaxy Note 10در رنگ های Galaxy S10 که سامسونگ در اوائل سال جاری استفاده کرد نیز استفاده خواهد کرد.

Galaxy Note 10 می تواند در این شش رنگ عرضه شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ گلکسی نوت 10 پر از ویژگی های و مشخصات، و با توجه به MySmartPrice، سامسونگ امیدوار است که همه این ها را با طیف گسترده ای از رنگ های جفت شده بتواند در تابستان امسال عرضه کند و دوباره نوت 10 گل سر سبد سامسونگ شود.

هر دو رنگ قدیمی و جدید به همراه ویژگی های گرادیانت

Galaxy Note 8 و Galaxy Note 9 هر دو در ابتدا با طیف وسیعی از چهار رنگ عرضه شدند. اما سامسونگ با  Galaxy Note 10  در حال تهیه مجموعا پنج رنگ است که شامل هر دو رنگ قدیمی و جدید نیز می شود.

Galaxy Note 10 در رنگ های Galaxy S10 که سامسونگ در اوائل سال جاری استفاده کرد به احتمال زیاد استفاده خواهد کرد،  Galaxy Note 10 در رنگ های Prism Black، Prism White و Flaming Pink هم عرضه خواهد شد. مشخص نیست که آیا سایر رنگهای Galaxy S10 در تاریخ بعدی استفاده خواهند شد یا خیر، اما امکان آن وجود دارد.

همانند گلکسی نوت 9 گل سرسبد بعدی سامسونگ نیز قرار است در رنگ های Cloud Silver فروخته شود. ظاهرا تکمیل این سریال یک رنگ قرمز کاملا جدید است. جالب اینکه سامسونگ در حال برنامه ریزی یک نوع رنگ قرمز در Galaxy S10 بود اما در نهایت آن را پیش از راه اندازی دور ریخت.

لازم به ذکر است که قطعا در دسترس بودن رنگ های کهکشانی سامسونگ در 10 رنگ بالا که گفته شد در بسته بندی بازار و ذخیره سازی آن متفاوت است. علاوه بر این، سامسونگ هنوز هم می تواند تا قبل از اعلام گلکسی نوت این رنگ ها را لغو یا به تأخیر بیاندازد. با این وجود، به نظر میرسد که Prism Black، Prism White، Flamingo Pink و Cloud Silver نسخه های بین المللی هستند که عرضه میشوند، در حالی که مدل قرمز فقط در برخی از بازارها موجود خواهد شد.

تکمیلی: The Iceter Universe می گوید که توجه داشته باشید که کهکشانی نوت 10 نیز در پایان با رنگ گرادیانت آبی موجود خواهد بود. ظاهرا گزینه نقره ای نیز وجود دارد، اما معلوم نیست که آیا این مدل نقره ای همان است که توسط MySmartPrice و SamMobile ذکر شده است یا به صورت جداگانه مطرح شده است.

چه چیزی از گلکسی نوت 10 انتظار می رود؟

انتظار میرود که در گلکسی نوت 10 پس از سری Galaxy S10 از Snapdragon 855 کوالکام در ایالات متحده و Exynos 9820 در اروپا و بسیاری از بازارهای دیگر استفاده شود.

احتمالا این چیپ ست گلکسی نوت 10 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به عنوان استاندارد عرضه خواهد شد. با این حال، اگر این پیکربندی کافی نباشد، انواع دیگری با حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی به شدت احتمال دارد. همراه با این همه باید Android 9 Pie با رابط کاربری سفارشی One UI سامسونگ و صفحه نمایش AMOLED منحنی 6.3 اینچ بزرگ همراه شود. انتظار میرود که همان حاشیه های کوچک و دوربین حفره ای در Galaxy S10 را حفظ کنند.

انتظار میرود که در قسمت عقب Galaxy Note 10، حداقل سه دوربین عقب، به جای دو مدل قبلی قرار گیرد. با این حال، احتمال قوی سامسونگ یک دوربین چهارم برای راه اندازی اضافه خواهد کرد.

در صورت وقوع چنین اتفاقی، مصرف کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که یک دوربین 12 مگاپیکسل دوربین با دیافراگم متغیر و با یک سنسور 12 مگاپیکسلی با زوم با یک لنز و زوم 2 برابر تله فوتو پیدا کند. گل سرسبد ساسمونگ همچنین برای استفاده از یک دوربین 16 مگاپیکسلی فوق العاده با زاویه دید برخورد می کند که کاربران را قادر می سازد عکس نور بیشتری را جذب کند و یک سنسور زمانی اختصاص داده شده که باید داده های عمقی را برای بهبود تصاویر بوکه و محتوای دقیق تر AR همراهی کند.

احتمالا سامسونگ علاوه بر Galaxy Note 10 که دارای 5 گیگابایت حافظه می باشد مدل های دیگری را به عنوان Galaxy Note 10 Pro و Note 10 Pro 5G نیز آماده خواهد کرد. این دو دستگاه به طور منظم به مدل های معمول Galaxy Note 10 نگاه می کنند اما ظاهرا از نمایشگرهای عظیم 6.7 اینچی AMOLED و باتری های بزرگ 4،500 میلی آمپری برخوردار خواهند بود.

شایعه است که مدل های مختلف Galaxy Note 10  همچنین دارای دو دوربین دو طرفه و به حافظه  ذخیره سازی و RAM بیشتر مجهز هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.