قزوین_ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: در دو نمایشگاه جشن رمضان ۲۳ غرفه جهت عرضه محصولات و تولیدات طرحهای اشتغال مددجویی اختصاص یافته است.

برپایی نمایشگاه تولیدات اشتغال مددجویی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، سید مرتضی دهقانی محمد آبادی در حاشیه بازدید از محل برگزاری جشن رمضان ، بیان کرد: سیاست توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) با هدف محرومیت زدایی اجرا می شود.

وی ادامه داد: براین اساس مددجویان با توجه به توانایی های شان هدایت شده و مشاوره دریافت می کنند تا با ایجاد یک فرصت شغلی مناسب نسبت به درآمدزایی برای خویش اقدام کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به عرضه محصولات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد  در دو نمایشگاه جشن رمضان در قزوین اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان دو بارازچه خیریه برپا شده که نمایشگاه میدان آزادی (سبزه میدان) شهر قزوین از هشتم تا ۱۵ ماه مبارک رمضان دایر است.

وی اعلام کرد: نمایشگاه دیگر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان قزوین است که این نمایشگاه از پانزدهم ماه مبارک رمضان برابر با ولادت امام حسن مجتبی (ع) به مدت ۱۰ شب با مشارکت تعدادی از دستگاه های اجرایی و با هدف جمع آوری کمک برای هموطنان سیل زده در اسان لرستان برگزار می شود.

دهقانی محمدآبادی در تشریح سیاست توانمندسازی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان براساس یک رویکرد سه جانبه پیگیری می شود که در یک سو تقویت بنیه فرهنگی خانواده و در بخش های دیگر اشتغال و مسکن آنان مورد توجه است.

وی اعلام کرد: سال گذشته دو هزار و ۶۴۵ فقره تسهیلات اشتغال  با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده که از این تعداد ۳۰ درصد معادل ۷۹۴ فقره به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به زنان سرپرست خانوار تعلق گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.