وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تهدید به نابودی نوار غزه و حذف آن از روی کره زمین کرد تا بر رویکرد جنگ افروزانه و این حقیقت که رژیم اشغالگر قدس بزرگترین خطر و تهدید برای امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی است،‌مهر تاکید زده شود.

 تهدید آشکار لیبرمن به نابودی غزه/ مهر تاییدی بر خطرناک بودن اسرائیل برای امنیت جهانی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، آویگدور لیبرمن اعلام کرد تنها مانع پیوستن وی به  ائتلاف دولتی جدید به ریاست بنیامین نتانیاهو،نحوه تعامل با نوار غزه است.

لیبرمن در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت من هیچ شکی ندارم که در صورتی که 99 درصد حمله به تل آویو و نه به جنوب اسرائیل(مناطق اشغالی 1948) صورت گیرد، تمام تحلیلگران(صهیونیست) بدون استثنا در بدترین حالت خواستار نابودی و حذف نوار غزه از روی کره زمین خواهند شد و در بهترین حالت خواستار اشغال غزه خواهند شد.

لیبرمن افزود وضعیت غزه به  توافق میان نخست وزیر و وزیر ارتش برای قرار گرفتن در یک صف واحد در برابر چالش‌ها و برای تحقق اهداف مدنظر نیاز دارد.

وی اظهار داشت ما به توافق میان نخست وزیر و وزیر ارتش در هر چیزی که مربوط به امنیت اسرائیل و چالش‌ها و اهداف مدنظر دارد از جمله در خصوص توافق ریشه‌ای درباره «پایان بازی» در نوار  غزه دارد، نیاز داریم.

با این حال وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به پیامدهای ویرانگر هرگونه یورش زمینی نظامیان صهیونیست به نوار غزه اعتراف کرد و افزود این مسئله به معنای اعزام نیرو برای اشغال غزه یا جنوب لبنان با استناد به توافقات و سهمیه‌های حزبی(در رژیم صهیونیستی) ندارد، ولی مسئله به پایگاه اطلاعاتی و موضع‌گیری رئیس ستاد مشترک ارتش، رئیس شاباک(سرویس  امنیت داخلی) و روسای دستگاه‌های امنیتی دیگر نیاز دارد.

از سوی دیگر عمیر یخبوت تحلیلگر امنیتی صهیونیست در پایگاه عبری واللا در مطلبی نوشت به نظر می رسد که لیبرمن برای دومین بار به عنوان وزیر ارتش(جنگ) تعیین شود که افکار مشخصی را درباره چگونگی تعامل با نوار غزه و گروه‌های فلسطینی دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.