معاون شیفت ایستگاه شماره 36 آتش نشانی مشهد گفت: حوالی ساعت 7 صبح امروز آتش‌سوزی در فروشگاه مواد غذایی در حومه مشهد با حضور بهنگام نیروهای آتش نشانی خاموش و از بروز خسارات گسترده جلوگیری شد.

 جایگاه سوخت حومه مشهد درآستانه انفجار

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان آتش نشانی مشهد،  ابوالفضل فرجامی گفت: حوالی ساعت 7 صبح امروز آتش‌سوزی در فروشگاه مواد غذایی در حومه مشهد از طریق تماس مردم با سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 36 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد، به محل آتش‌سوزی واقع در پیچ ساغروان ، لاین برگشت به سمت مشهد اعزام شدند.

معاون شیفت ایستگاه شماره 36 آتش نشانی مشهد ادامه داد: یک فروشگاه مواد غذایی به مساحت تقریبی 80 مترمربع طعمه آتش‌سوزی شد که به هنگام رسیدن آتش نشانان دود غلیظی همراه با شعله آتش از داخل این فروشگاه خارج می‌شد.

وی با اشاره به قرار داشتن این فروشگاه در قسمت خروجی جایگاه سوخت و احتمال سرایت آتش به مخازن سوخت، بیان کرد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

فرجامی ضمن اشاره به بروز آتش‌سوزی در قسمت اداری این جایگاه سوخت که در ضلع مقابل فروشگاه قرار داشت، اضافه کرد: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی موفق به مهار آتش در هر دو قسمت شدند و از گستردگی و سرایت شعله‌های آتش به مخازن سوخت جلوگیری به عمل آوردند.

معاون شیفت ایستگاه شماره 36 آتش نشانی مشهد با اعلام اینکه علت وقوع این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان، پرسنل جایگاه و کارگران فروشگاه آسیبی نرسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.