مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی از آزادی 1290 از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز 700 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان منتظر کمک خیران برای آزادی هستند.

آزادی 1290 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد خراسان رضوی در سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین , جواد غفاریان قدیرزاده طوسی  گفت: در سال گذشته با کمک خیران و همکاری ستاد دیه خراسان رضوی، زمینه آزادی یک هزار و 290 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان فراهم شد و این زندانیان که به دلیل جرم غیرعمد در زندان به سر می‌بردند آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های‌شان  برگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی عنوان کرد: از این یک هزار و 290 نفر  زندانی جرائم غیرعمد، بیش از 600 نفر توسط محاکم دادگستری کل، حدود 169 نفر با کمک و مشاوره مددکاران اجتماعی زندان‌های این استان و 464 نفر با پرداخت وجوه بلاعوض یا پرداخت تسهیلات از سوی ستاد دیه خراسان رضوی آزاد شدند.

وی ادامه داد: حدود 700 نفر زندانی جرائم غیرعمد در حبس داریم و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم موجبات آزادی آن‌ها را در سال جاری فراهم کنیم.

 غفاریان قدیرزاده طوسی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در سرخس گفت: این شهرستان در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد پیشرو است، با توجه به برنامه‌ای که در سرخس داشتیم، 4 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در مراسم گلریزان با کمک خیران سرخس آزاد شدند و امیدواریم دو نفر دیگر از این زندانیان نیز که مبالغ آزادی‌شان بالاتر است با کمک خیران آزاد شوند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.